15 Kasım 2011

Orıflame ve Golden Roselar...

Eskiden öğrencilik yıllarımda Oriflame severdim, teyzemin bir arkadaşından sürekli sipariş verirdik kuzenimle:)) Sonra ürünlerini satan birini bulamadım ve iş yerimde Avon satanlar olduğundan bol bol Avon aldım denedim en çokta rujlarını sevdim. Cilt ürünlerini kullanmadım, çünkü arkadaşlarımın cildini çok bozdu şahit oldum. Bir süredir yeniden Oriflame günlerime dönmek istiyordum. Kozmo ve Zewzeg te her Oriflame ürünü gördüğümde iç çekiyordum:) Sonunda kendi ürünlerimi kendim almaya karar verdim:) Bakalım ilk siparişte neler almışım ?

 Ruj tahmin edersiniz ki nude :) Ama çok beğendim başka renginide istiyorum :)Ruju çok beğendiğim için ayrı bir post olarak hazırlıycam... Tüm yüz makyaj temizleme suyunu hemen denedim süper bir ürün, gözleride kesinlikle yakmıyor. Diğeride Şampuan kargo sıfırlama ürünüydü,benim tercihim değildi yani deniycem bakalım:)


 Golden Rose Mat ve Yarı mat ojeler
 Swatchlar kullandıkça gelecek :))
 

20 yorum:

Junkhead dedi ki...

Canııım güle güle kullaaan ! Golden roselar matte velvetların ikisi de bendekileeer hihihii :)))

Modavesaire dedi ki...

ben de satış danışmannı olmak istiyorum orflmin. internetten mi danışman oldun canm ??aslında uzun hikaye: ben üye olayım diye girdim sitesine. orada danışman kodu soruyordu. ben de oriflm satan bi arkadşmı arayıp onun danışman kodunu öğreneyim, onu yazayım dedim, sonra bana benm senn girişini yapmam lazım dedi. ve 2 gündür bekliyorum :((

itsbea dedi ki...

güle güle kullan cnmmm......

özge dedi ki...

adaşım,ortadaki rengi kullandım sende durduğu kadar güzel durmadı bende:(

modavesaire,netten üye oldum canım ben en iyisi kendi işini kendin yapmak oluyor:) başkasını bekleyene kadarrr:)

itsbeacım,teşekkürler canımcım:)

Kepslok dedi ki...

ruju merak ettim oriflamein rujları güzel oluyor ve katalogdaki renkleriyle aynı çıkıyor,avondan görülen renkle gelen renk hep farklı olmuştur:(

BÜTÜ dedi ki...

canım güle güle kullan... ojelerin görünüşlerini merakla bekliyorum tatlım :)

özge dedi ki...

kepslok,bu rujun bir özelliğide dudakları dolgunlaştırması :) bende katologla aynı çıktığını yazıcaktım sonra ruj için hazırladığım yazıda belirtirim dedim:) kesinlikle aynı renk çıktı,avonda böyle bişey olmuyordu malesef:(

bütüm,teşekkürler, ortadaki rengi denedim bile:)

justuntitled dedi ki...

Rengini bilmiyorum ama o ruj serisini çok beğeniyorumm. Sürdüğünde direkt hissediyosun karıncalanmayı ve ben aynaya bakınca fark edebiliyorum hafif değişimi :) Rengini çoook merak ettim hadi göster bizee:)

özge dedi ki...

justun,sende seviyorsun demek nude rengini aldım ben,en kısa zamanda rengi göstericem ama bildiğimiz ölü nudelardan:)

Merve dedi ki...

Güle güle kullan canım :) şişelerinde o renkleriyle ne güzel geldiler gözüme birden :D

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

özgecim güle güle kullan canım :) özendirdin beni :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

cok iyi yapmıssın. geliş fiyatına alırsın.
bloggerlardan da sipariş topladın mı tmmdır.
güle güle kullan hepsini

deniz saatçioğlu dedi ki...

Golden Rose un yarı matlarından ben de aldım. Grisi çok güzel.

denizsaatcioglu.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Özge'cim ben de lise yıllarında oriflame'i çok severdim sonra üniversitede avon sık sık kullanmıştım ortak bir noktamızmış bu :)) golden rose'un da bu mat ojelerinde çok fena aklım var canım en kısa zamanda mavisini denemek istiyorum ;)

BeTwin Us

senem dedi ki...

güle güle kullan tatlımm göz makyajı temizleme ürününü almak istiyorum bende.
Benim siparişler bugün geldi yarın koyucam :)

özge dedi ki...

aswang,teşekkürler canım,dimi çok renkli görünüyorlar:)

hülyacım,sağol tatlım,neye özendin bakimm..

kovakadını,bloggerlardan sipariş toplamak :)) hiç aklıma gelmemişti canım:)

denizcim,aslında grisindede gözüm kalmadı değil:)

betwinUs, evet canım ortak noktamız varmış,artık avondan sıyrıldım çok kalitesiz gerçekten iyice bozdular:( ojelerin sağdaki koyu mavisi sana çok yakışır:)

ssdesign,sağol canım,mutlaka dene yüz ve göz ikiside güzel bence temizlemek için:)

belmut dedi ki...

satış temsilciliğin hayırlı olsun bi dönem ben de yapmıştm bela bişey satmaktan çok alıyodum :)) ruju biliyrm çok güzel.dudak dolgunlaştırıcı özelliği var.ilk başta yakıo ama alışıyosun:)) ben şampuanlarını pek kullanmazdm ama tek kullanımlık saç maskeleri harikadır :)))

ElaSel dedi ki...

Ojelerin çok canlı, güle güle kullan cnm=)

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

kozmetik alışverişi yapmaya özendiiiimmm :)))))

özge dedi ki...

belmut,evet zaten kimseye sattığım yok:) kendim bide didoşum alıyoruz işte bişeyler:)

elaselcim,teşekkürler canım ilki özellikle dimi :))

hülyacım, özen özen ki senin blogundada hemen ciciler görelim , gözümüz gönlümüz açılsın:)