22 Mayıs 2013

Flormar Revolution Perfect Ruj..

Flormarın yeni koleksiyonunu çıkarmadan bir süre önce piyasaya sürdüğü bir ürün. Maskaraları ve rujları var. 

Ambalajları çok şık. Tabi kırmızı tercih etseydim bu siyah beyaz ambalajın içinde çok şık görünürdü. Serideki en açık rengi tercih ettim. Öyle ki nude rujlar bile daha koyu kalıyordu bunun yanında. Sanırım hiç satmayan bir renk çünkü ben bu renge bakmak isteyince sürekli şu renk daha güzel diye fikrimi değiştirmeye çalıştı çalışanlar. Belki de bu rengin kullanımının zor olduğundan geri getirebileceğimi düşündüler:)

Gördüğünüz gibi pembelik içeren fakat beyaza daha yakın bir renk.

Tam olarak böyle durdu ve ben bayıldım bu ruja Rujların en büyük özelliği çok mat olmaları. Bir çok kişi kurutuyor diyebilir. Çünkü herkes mat ruj kullanmayı sevmiyor biliyorum.

Seride çok güzel renkler var. Bendeki renk R07

Mat bir rujum olsun,hiç sedef yada ışıltı içermesin derseniz mutlaka bakın derim.

SEVGiLER..







 

8 yorum:

★nasli_ dedi ki...

Burda mat ruj hayranı birileri var z3
Bayıldım..

itsbea dedi ki...

bendeki bobbi brownda bunun gibi çok açık bi pembe nude cnm.kullanması zor hakkaten=)

özge dedi ki...

nazlıcım,sana çok gider kesinlikle denemelisin..

itsbeacım,evet zor kullanılıyor ama müthiş duruyor bobbi belki daha nude olabilir pembe nude yani bu beyaz gibi biraz daha..

Aquaris Blog dedi ki...

r05 di sanırım aynı bunun gibi hatta en cok o tukenmsı ben de onu sevdım :)

senın ten rengine cok uygun bence bu rujjj
şahane hatta

goncaninguncesi dedi ki...

Benim kullanamayacağım bir renk ama güzelmiş,mutlu günlerde sür sürüştür canım :)

Adsız dedi ki...

Çok güzel ama ben bu renkleri kul-lana-mı-yor-um. Resmen rezil oluyorum bu renkleri sürünce

özge dedi ki...

kova kadını,o biraz daha ten rengine yakındı sanırım evet o çok satılmış,yakıştırmana sevindim canım:)

gonca,çok sağol tatlım..

bir makyaj blogu,neden rezil olasınki koyu renk bir göz makyajı ile süper oluyor..

Adsız dedi ki...

bayılıyorum sennin bu farklı seçimlerine