18 Mayıs 2013

Mayıs Başında Alınanlar..

Biliyorsunuz Mayıs ayının başında taşındım. Taşınma işimden birkaç gün önce ihtiyacım olanları ve birkaç merak ettiğim ürünü almıştım. Yeni paylaşabiliyorum.

 Sürekli stokladığım Benri Pamuklar, Elidorun bu şampuanı Gratisten 30 liralık alışveriş yapana indirimliydi, Sadece Gratislerde satılan kil maskesi meraktan alındı, Alix Avien Gizemin yorumlarında görülüp alındı, Lorealin bu fondoteni hep aklımdaydı sonunda alındı..

Isananın duş jelleri gerçekten güzel, bu çeşidi limitli gelmiş hemen aldım. Lavantalı sıvı el sabunu komilinin olduğu için aldım.

Bu ürünlerde bazıları acil ihtiyaç bazıları merak ettiğim bir ara deniyim dediğim ürünler.

Yine denemek istediğim ürünler. Duş Jelinin hindistan cevizlisini ilk kez aldım. Kullanmaya başladım bile ve kokusu çok müthiş. Yüz temizleme mendillerini biraz yapışkanlı buldum,bakalım birkaç kez daha deneyince nasıl bulacağım..

D&R da Can yayınları kampanyası var daha önce olduğu gibi 5 TL . Diğer kampanyadan çok kitap almıştım,bu kampanyada yalnızca ikisini tercih ettim.

HERKESE GÜZEL GÜNLER:))










10 yorum:

sihirlimavi dedi ki...

Hepsini de güle güle kullan Özgecim, bu cicileri böyle sermek, bakmak, denemek çoook keyifli oluyor. Bu arada tam anlamıyla yerleşebilmişsindir umarım, ben yeni görüyorum bebeişle uğraşmaktan taşındığın haberini, hayırlı olsun ;)
Çok öpüyorum...

özge dedi ki...

sihirlimavi,evet canım birşeyler alınca öyle oluyor,baya yerleştim tabi hala eksikler var,bebişle uğraşmak ve bloguna falan zaman ayırmak çok zordur tabi canımcım..

makyajlı kareler dedi ki...

güle güle kullan canım aldıklarını:))

makyajlı kareler dedi ki...

kuzum sana diycem diycem hep unutuyorum. aklımdayken yazayım. kullandınmı bilmiyorum ama maybelline pink brown ruju denemelisin tatlım. nude kahve tonlarında çok beğendim ben

özge dedi ki...

makyajlı kareler,teşekkür ederim, maybelline rujların birçok çeşidini kullandım fakat sanırım dediğini kullanmadım adı bile güzel:)hemen bakıcam canım:)öpüyorum..

Mor Hastası dedi ki...

Argan oil kullandıktan sonra deneyimini bizimle paylaşmanı bekliyorum.. :))
Güle güle kullan..

Adsız dedi ki...

aldıklarını güzel günlerde kullan canım =) la dione çamur maskesini merak ettim.

özge dedi ki...

mor hastası,denicem ve yine blogta paylaşıcam:)teşekkür ederim.

renkli masallar,teşekkürler tatlım, bir kez kullandım yüzü çok geriyor ama cildi parlatıyor..

Cfusun dedi ki...

La dione maskesini bende kullanıyorum canım Tbölgem için gözeneklerimi baya iyi geliyor.Clinique'in kil maskesinden daha faydalı buldum.
Güle güle kullan hepsini :)

özge dedi ki...

cfusun,evet böyle markalar bazen çok iyi çıkabiliyor..