18 Mayıs 2013

Neler Okudum..

Uzun zamandır okuduğum kitapları da paylaşamadım. Okuduğum 3 kitabı birden değineyim istiyorum.

Öncelikle Sunay Akın'ın bu kitabını okudum. Sunay Akın sevenlerdenim biliyorsunuzdur. Bu kitabı o kadar uzun zamandır elimde bekliyor ki bir türlü sıra gelmemişti. Kitabı okuduktan sonra niçin bu kadar geç kalmışım dedim. Gerçekten tüm anlatılanlar ilginizi çekiyor ve dikkatle okuyorsunuz. Ben en çok Aziz Nesin'i anlatan daha doğrusu raşitizmle mücadele verip küçük yaşta hayatını kaybeden kardeşine değinen öyküyü sevdim. Gözlerim dolu dolu oldu okurken. Sunay Akın gerçekten çok bilgili,geçmişi araştıran iyi bilen biri ve kitaplarını okuyun derim..

Sherlock Maceralarına devam. Her geçen gün yeni bir kitabı çıkıyor resmen yetişemiyorum. Bu kitap ilk çıkan iki kitabından biri ancak sıra geldi, fakat yenilerinden de almaya çalışıyorum. Parça parça hikayeler olması gerçekten güzel. Özellikle gece yatmadan önce bir hikaye okuyup uyuyabilirsiniz. Olay sonuçlanmış oluyor ve rahat ediyorsunuz:) Şiddetle tavsiye edilir.

Klasiklerden de bir kitap okudum.Real de halen satılıyor klasikler. Daha önce okumadığım için almıştım. Gerçekten çok güzel, zaten klasiklerden olup da güzel olmayan var mı. Fakat biraz zorluyor okurken. Konular yavaş ilerliyor ve sabrınız tükenebiliyor. Her şeye rağmen güzel bir kitap..

BOL KİTAPLI GÜNLER :))
 






2 yorum:

Adsız dedi ki...

Sunay Akının satırlarını çok beğenen biri olarak bu kitabı edineceğim. Saol önerin için

özge dedi ki...

renkli masallar,rica ederim canım:)