26 Mayıs 2013

Bitenler,çöpe gidenler..

Herkese Günaydın,

Geçen hafta yazamadığım için biten ürünler oldukça fazla. E bitenler olsun ki yeni ürünlere yer açılsın dimi:))

Delıa Coral El Kremi : Dorenin sattığı bir krem.Griserinli. Bir arkadaşım Dorenin satış temsilcisi aslında uyduruk bir kremdir diye düşünmüştüm ama gerçekten çok başarılı bol nem veriyor,yenisini aldım.

Signal Whıte Now : Tekrar tekrar kullandığım bir diş macunu,stoklarımda mevcut, birkaç markayla dönüşümlü kullanıyorum.

The Balm Göz Makyaj Temizleyici : Vazelin kıvamında. Tabi göze sürüp ovuşturmak gerektiği için panda görüntüsünde oluyorsunuz fakat gerçekten iyi temizliyor. Ben indirimde almıştım. Yine denk gelirsem indirime alırım. Önce çabuk biter demiştim fakat bitmek bilmedi ki ben her gün kullandım ve yoğun göz makyajları için bol kullandım. 

Benri Kare Pamuk : Artık fazla söze gerek yok süper ürün.

Komili Sıvı Sabun : Frambuaz ve Gül kokulu. Komili ürünlerini seviyorum ben,bana temizliği çağrıştırıyor.

Yves Rocher Zeytinyağlı Duş Jeli : Markayı seven biri olarak nasıl bu kadar kötü bir ürünü olabilir diye düşündüm. Zor bitirdim. Koku yok,köpürme çok az,temizlik hisside vermiyor. Daha önce frambuaz ve hindistan cevizlisini kullanmıştım. Frambuazlının yerini hiçbiri tutamaz.

Rexona Roll-on : Bu seri ilk çıkınca 2 adet roll on 1 adet deosunu almıştım. Bu ikinci roll-on.Sıcaklar gelmeden bitirmek istedim çünkü beni şaşırtan derecede kötü. Diğer çeşitleri gibi değil. Fakat deosu daha öncede yazdığım gibi çok iyi.

Bioblas Kepeğe karşı etkili şampuan : Denemem için gönderilmişti. Kutusunda yenilendi yazıyor ve gerçekten yenilenmiş. Daha önce mini boyu elime geçmişti ve berbattı, bu ise oldukça iyi.Tek kötü yanı rengi sarımsı tuhaf bir renk. Oldukça iyi temizliyor saçları tabi saç kremi kullanmazsanız bitkisel olduğu için sertleştiriyor saçları. 

Freshlıne Mayonezli Saç Maskesi: İkinci bitirişim.Yazısı için tık tık..

The Body Shop Limonlu Vücut Peelingi : Kokusuna bayılarak kullandım. Yeniden aynı çeşidini değilde farklı bir çeşidini alabilirim.

Shiseido 4 lü Far : Sarı ve yeşil kısmını kullanıyordum çoğunlukla. Uzun zaman oldu aldığım ve iyice tozutmaya başladılar kullanamadıktan sonra durmasının bir anlamı yoktu.Zaten artık markanın yeni seri farları var Şimdilik sadece morunu aldım ama diğer renkleride süper.

Mac 168 Fırça : Tartan Tale Koleksiyonundan çıkmıştı. Yavaş yavaş tüm koleksiyon fırçaları gidiyor. Bu fırçada dökülmeye başladı ve inanılmaz kaşındırıyordu çöpe gitti. 

Bioderma Sebium Gözenek Sıkılaştırıcı: Gözeneklerim büyük olduğundan nerede sıkılaştırıcı görsem hemen alıyorum. Bioderma nasıl bu kadar gereksiz bir ürün yaptı diye düşünüyorum. Genelde makyaj bazı olarak kullanıp bitirdim. Kesinlikle almam bir daha.

Dermalogica Skin Smoothing Krem : Daha önce Active Moist kullanmıştım ve çok yetersiz gelmişti. Daha sonra eczacım cildim yer yer kuru olduğu için bunu önerdi ve önce tester kullandım. Bayıldım hem bol nem veriyor hem makyajı etkilemiyordu. Çok beğendiğim için 100 ml olanı aldım. Pahalı bir krem olduğu için 50 ml boşa para vermek gibiydi. Fakat ürünü biraz kullandıktan sonra testerdaki etkiyi bulamadığımı anladım. Nem veriyor fakat hemen aşırı kurumaya geçiyor,makyajın altına da iyi durmuyor. Maske ve peelinglerinden bu kadar memnun olduğum bir markanın nemlendiricisi şaşırttı beni. Aynısından kullanan bir arkadaşım var,ona sordum sende nasıl diye o da nem veriyor gibi ama sonra daha fazla kurutuyor dedi. Aynı şeyleri düşündüğümüze göre bir daha alınmayacaklar kategorisinde yerini aldı.

Mad Dolum Parfüm : Bu sefer Lancome değil Chanel almıştım. Yaz gelene kadar bitirmek için 50 ml tercih etmiştim iyide oldu.Çünkü Chanel Coco Matmazel yoğun bir koku. Ağır kokuların bir kısmını kullanamayan ben, hiç rahatsız olmadan kullandım bu parfümü.

Elseve Gece Saç Bakımı : Bu ürün çok eskiden almıştım kıyıda kalmış çöpe gitti yarısı. Fakat kullandığım zamanda bir şey anlamadım çünkü gece boyunca saçınızda kalıp sabah yıkamanız lazım. Ben yatmadan önce yıkanmayı sevdiğim için bana hitap etmedi.

Flormar Mat Touch Fondoten: Denemek için almıştım fakat dikkat etmemişim çok koyu bir tonuymuş. Doğal olarak yapısına bakmak için elimin üzerinde deneyebildim. Tek anladığım şey gerçekten çok mat olması. Yüzde gün içinde pütür pütür bir görüntü yapar mı bilemiyorum fakat çok mat olduğu kesin.

HERKESE GÜZEL PAZARLAR..














10 yorum:

Unknown dedi ki...

white now bende severek kullanıyorum bu arada ŞOKlarda dıger marketlerden yarı fıyatına satılıyor haberiniz olsun :)

Esin D. dedi ki...

Bitirdiklerin hayırlı olsun yeniler gelsin. Bioderma'nın jelini merak ediyordum ama senin yorumunla birlikte beğenmeyenlerin sayısı artınca almaktan vazgeçtim. Balms Away listeye alındı.

makyajlı kareler dedi ki...

tebrikler canım bayağı bitenin var:)) biodermanın gözenek sıkılaştırıcısından bende memnun kalmadım:(

özge dedi ki...

pelin,yakınlarımda şok yok fakat gördüğüm yerde uğrayacağım haberim yoktu teşekkür ederim..

like,teşekkür ederim,biodermanın tüm ürünleri güzel değil maalesef:(

makyajlı kareler,sağol tatlım,evet ya kötü bir ürün..

Kitap Eylemi dedi ki...

maşallah diyorum:))

wishingbeauty blog dedi ki...

ne kadar çok ürün bitirmişsin bravo.ne güzel şimdi yenilerine yer açılacak.
bloğunu takipteyim bende beklerim:)
http://wishingbeauty.blogspot.com/

özge dedi ki...

eylemcim,darısı başına sende seviyorsun ürün bitirmeyi:)

happy,merakla bloguna gidiyorum tatlım:))

sevda s. dedi ki...

Ohh harika, yine ne çok şey bitmiş. Ben zar zor bitiriyorum ama her hafta yazmadığımdan bir yazınca çok şey bitirmişim gibi oluyor :)

Adsız dedi ki...

Body Shop Çilekli peeling de süperdir (:

özge dedi ki...

sevdacım,sen oje bitirme kraliçesisin o bile yeter:)

sinem,body butter kullanmıştım çilekli ama peelingini denememiştim teşekkürler canım..