31 Mayıs 2013

Golden Rose Holiday 61..

Çıktığı zamandan bu yana bu maviyi istiyordum. Bol ışıltılı olanlarıda çok güzel fakat ben bu renge,duruşa, ve sim içermemesine bayıldım resmen. Şu an bu ojelerin özellikle mat olanların her rengini alasım var:) Golden Rose un hızına yetişilmiyor yine yeni oje serisi çıkarmış sitesinde gördüm fakat yakından nasıl olduğunu bilmiyorum..


Bu arada karşıdan ojelerime bakan bir arkadaşım oje güzel, fakat sanki özelliği değil de bozuk kat kat sürmüşsün gibi duruyor dedi. Pütürleri bozuk sürülmüş gibi algılanabiliyor dedi, bilmiyorum kaç kişi böyle düşünüyor ama ben çok beğendim.

SEVGİLER:))


7 yorum:

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Canım ben hiç öyle düşünmüyorum. Özel bir oje olduğunu anlaşılıyor bakınca. Çok yakışmış güle güle sür :)

Melislicious dedi ki...

cnm ben de sevdim pütürlerini bence süper duruyor, renk seçimin de harika! güle güle kullan:))))

Junkhead dedi ki...

Adaşım,bu rengi ben de almıştım. İlk sürdüğüm de bu oldu hatta bu seriden. Sana da çok yakışmış tabi ki mavişler ;)

özge dedi ki...

makyaj kelebeği,çok teşekkür ederim canım dimi bende öyle düşünüyorum:)

meliscim,renge bende bayıldım,sağol öpüyorum..

kumralkizdan dedi ki...

Iyide bozuk surulur, hepsine mi bozuk surulur? Bence oyle durmuyorlar.

özge dedi ki...

adaşım,bilmezmiyim videonda görmüştüm hatta çok yakıştırmıştım:)

kumralkız,ne bileyim canım işte öyle dedi hakikaten hepsi mi öyle olacak:)

itsbea dedi ki...

kumralkızın yazdıgını yazacaktım bende cnm.bu kadar düzgün ve esit bi sekilde bozuk sürebilen varsa sürsün zaten bence:)))çok yakısmıs