25 Mayıs 2013

Neler Aldım..

Çok fazla olmasa da biraz ihtiyaç birazda denemek istediğim şeyleri aldım geçenlerde. Bakalım nelermiş bunlar..

Bu göz kaleminin lacivert rengini kuzenim hediye etmişti,çok beğendiğim için grisini aldım. Sarı ojeyi merak ettim,diğeri ise zaten benlik bir renk..

Essence eski koleksiyon ojesi o zaman almamıştım şimdi ilgimi çekti,diğerleri golden rose ojeler.Biri dokulu biri simlilerden diğerleri rıch color serisinin yeni renkleri.

Aslında bu markanın bronzer fırçası hariç diğer fırçalarını almam diyordum bu iki fırça gözüme hoş göründü ve aldım. Yumuşacıklar sanki diğer seriden daha iyiler. Rimmel pudra uzun zamandır aklımdaydı denemek istedim.

Benri kare pamuk stoğum azalmıştı:) Yüz ve saç maskeleri.Gratise sürekli giden biri olarak bu maskelere hep bakıp almamıştım bu sefer denemek istedim. Bakalım nasıllar,en kısa zamanda deneyeceğim.

Nyc oje ve gloss.Nyc ojeleri çok sevmiştim zaten bu rengede bayıldım. Glossu yeni gelmişti fiyatı çok uygun ve renk gözüme güzel görününce almak istedim. Rımmel ojenin ise rengi için aldım:)

Bu iki kitabıda çok merak ettiğimden aldım.Sağdaki kitap Can yayınlarının olduğu için D&R da 5 tl.Haberiniz olsun..
SEVGİLER..

14 yorum:

Kitap Eylemi dedi ki...

güle gle kullan , keyifle...

BNG dedi ki...

Hepsi çok güzel gözüküyor.
Avon ojelerin rengi tam benlik :)
Bakmalıyım.
Ecotools fırçalardan bende almak istiyorum. :)
Purederm maske umarım sende de sivilce yapmaz,bende sivilce çıktı o maskeyi uyguladıktan sonra :(

onorr dedi ki...

Güle güle kullan Özgecim, Gratis'e gittiğimde Airbrush Concealer fırçasından ben de alıcam bayağı seviliyor :)

özge dedi ki...

eylemcim,sağol talım..

tek aşk,inşallah canım ilk kez denicem ojelere bak mutlaka..

onurcum,benim yeni olmaları ilgimi çekti bu fırçaların sonra baktım baya kişi seviyor,teşekkür ederim.

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Canım çok güzel bir alışveriş olmuş.ojelerden gözümü alamadım. Well Beıng oje çok hoş oluyor sürünce. Hepsini güle güle kullan :)

özge dedi ki...

makayj kelebeği,çok sağol canım,hemen tanımışsın ojeyi:) bir kez sürdüm baıldım..

Unknown dedi ki...

Gule gule kullan cok guzel seyler almissin. Nyc urunleri watsonslara gelmeye basladi diye okumustum hatta bir watsons da standi bile kurulmus makyaj urunleri vardi .

özge dedi ki...

büşra,çok sağol canım,evet canım örneğin benim sürekli gittiğim watsonsta yokken yeni açılan şubesinde bulunuyordu standıyla birlikte..

makyajlı kareler dedi ki...

güle güle kullan canım:))ojelerin renkleri canlı ve süper gözüküyor:))

wishingbeauty blog dedi ki...

gülü güle kullan canım:) rimmel stay matte pudra ve ecotools fırçaları bende severek kullanıyorum.

Yelda dedi ki...

Güle güle kullan hepsini canım, öpüyorummm:)

özge dedi ki...

makyajlı kareler,çok teşekkür ederim:)

happy,stay matte pudrayı ilk kez denicem umarım bende severim:)

yeldacım,sağol öptüm bende çok:))

sevda s. dedi ki...

Güle güle kullan canım aldıklarını, Avon ojeler ile Golden Rose ojelerin rengi çok güzel.

özge dedi ki...

sevdacım,teşekkür ederim,daha güzelleri senin olsun:)