18 Mayıs 2013

Son Zamanlarda En Çok Kullandığım Ojeler..

Son zamanlarda elimin en çok gittiği,en çok tercih ettiğim ojeler:

En çok kullandığım kırmızı ojeler,

En çok kullandığım nude ojeler,

En çok kullandığım mavi ojeler,

En çok kullandığım pembe ojeler,

En çok kullandığım yeşil ojeler,


Oje deyince duramıyor insan her rengi her markayı alıyor fakat o kadar oje arasından illa birkaçı ön plana çıkıyor. Benim bu aralar sevdiğim ojeler bunlar oldu.Sizin bayılarak kullandığınız bir oje var mı ? Önerirseniz sevinirim..

SEVGİLER..










 


11 yorum:

BNG dedi ki...

Ooh içim gitti!
Hepsi harika gerçekten :)

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Canım Avon'un pembe ojesinin rengine çok kötü deyip çöpe atmıştım bir zamanlar.Şimdi ise bayılır oldum canlı pembelere :)

Alice Makyaj Diyarında dedi ki...

Ben şu sıralar en çok Pastel 145 ve 124 numaraları kullanıyorum. İkisini de çok sevdim tavsiye ederim ^_^

özge dedi ki...

tek aşk,beğenmene sevindim canım:)

makyaj kelebeği,avonun bu ojesinin ambalajını yenilemişler eskiden beğenmiyordum bu sefer çok beğendim..

alice,bakıcam tatlım merak ettim sen deyince:)

Adsız dedi ki...

sally hansen'in pembesi ve mavisi ne tatlıymış öyle :) güle güle kullan canım

seregon dedi ki...

Bourjois 10 jours days no 17 ve 18 son zamanlarda sık kullandığım ojeler.bu seriye bayılıyorum:)

LensMakyaj Blog dedi ki...

Yeşil Inglot ojenin numarası kaç? Gözüme çok hoş göründü.

özge dedi ki...

renkli masallar,sağol canımcım..

seregon,bende ya bourjois zaten oje konusunda süper..

cansucum,938 numaraymış ilginç evet içerisinde altın rengi var biraz..

LensMakyaj Blog dedi ki...

Sağol Özge'ciğim, bulursam alayım ben de. :)

Kitap Eylemi dedi ki...

harikasın:))

özge dedi ki...

cancsu,rica ederim canım:)

eylemcim,senin ojelerinin yanında :)