12 Mayıs 2013

bitenler..

Pazar günü rutini olan bitenler yazımla buradayım..

Bu süreçte neler bitmiş bakalım hep birlikte..

Nivea Vücut Losyonu : Çok uzun süre kullandım. Yoğun bir yapısı var ve kokusu alışılmış niveanın dışında. Pompalı olması kullanımını kolaylaştırıyor tavsiye ederim.

The Body Shop 11 Nolu Ruj : İlk aldığım günden beri çok sert bir yapısı vardı. Diğer rujlarım bozulmamasına rağmen bu ruj bu şekilde eridi diyebilirim. Kokusuda ağırlaştı. Oysa renk mükemmeldi. Nude fakat mora bakan bir tonu vardı. Mor dediğim lila gibi soğuk bir tondu. Çöpe gitti.

L'actıon Dudak Dolgunlaştırıcı : Kesinlikle dudakları yakmıyor,acıtmıyor. Şimdiye kadar birçok marka kullandım. Genelde yakıyorlardı dudakları. Çok başarılımı derseniz hayır. Her gün sürünce hiç etkili olmasa da arada sırada sürünce hafif bir dolgunluk veriyordu. Yeniden alabileceğim bir ürün.

The Body Shop Mavi Mısır Maskesi : Kokusu çok keskin. Yakıcı tuhaf bir koku. Gerçekten cildi arındırıyor ve 10 dakika cildinizde bekletip yıkayınca cilt pürüzsüz oluyor. Tbs indirimlerine bu ürün genellikle girmiyor. Yinede takip edip alın,kullanın derim. Başarılı.

Estee Lauder Idealist : 2 kür kullandım. Sözde en fazla 3 kürde gözenekleri küçültüyor. Estee cilt ürünlerini severim fakat bu serum tam bir fiyasko olmuş. Kesinlikle bir daha almayı düşünmüyorum.

Lancome Genifique Serumu : Orjinal boyunu uzun zamandır kullanıyorum. Küçük boyu hediye verilince bunu kullanıp bitirmek istedim. Mükemmel bir serum bence. 30 yaş üstü için ideal. Hem cildi yumuşatıyor hemde toparlıyor. Şuan dediğim gibi büyük boyunu kullanıyorum.O bitince hemen alacağım.

Kalyon Tırnak Güçlendirici : Çok eski bir tarihte kullanıp beğenmiştim. Watsonsta tekrar görünce aldım kullandım fakat hiç beğenmedim.Bence içeriği değişmiş. Aslında yeniden almam fakat 2 al 1 öde kampanyasından aldığım için maalesef bir tane daha var elimde.

HERKESE GÜZEL PAZARLAR:))




8 yorum:

makyajlı kareler dedi ki...

tebrikler tatlım:) rujun rengi gerçekten güzelmiş ama sert olması kötüymüş:(

seregon dedi ki...

özlemişim bitenler yazılarını:)

özge dedi ki...

makyajlı kareler,sağol tatlım evet ya rujun rengi çok kolay bulunacak bir renk değil:(

seregon,böyle düşünmene sevindim tatlım öperim..

Adsız dedi ki...

Kalyonu bende seviyorum:) Bunlar bitsin yenilere yer açılsın :)

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Mısır maskesini hiç görmemiştim.Nasıl bakıyorsam artık !!!Lancome serumun miniğinden bende de var.Kullanayım o zaman artık bende :)

Unknown dedi ki...

lancome'u merak ettim. Denemek istiyorum. :)

özge dedi ki...

bir makyaj blogu,tabiki gelsin yeniler:)

makyaj kelebeği,mutlaka kullan tatlım çok beğenirsin bence..

mervecim,dene derim:)

Baar dedi ki...

Body shopun rujlarında malesef bu durum var benimde 3 rujum çöp oldu:(
Mısırlı maskeyi merak ettim:)

Bize de bekleriz:) http://bazenar.blogspot.com