15 Eylül 2013

Avene Termal Spring Water..

İyiki almışım dediğim ürünlerden biri oldu. Şuan Avene ürünleri kullanmıyor olsamda zamanında bir çok ürününü kullanıp memnun kalmıştım. Termal sular arasında Vichy sevmediğimden La Roche yada Avene almak üzere eczaneye gittim. Avene ağır basıyordu daha çok memnun olan olduğu için. Eczacı düşünmenize gerek yok kesinlikle Avene deyince hemen aldım. 

Yaz sıcaklarında oldukça çok kullandım. Ayrıca duş sonrası benim gibi cildiniz geriliyorsa nem maskesi öncesi harika oluyor. Makyaj sonrasında çok az miktarda uzaktan sıkınca pudralı görünümü alıyor. 

Birçok artısı olan benim için eksisi olmayan bir ürün. 

Çekilişime katılmak isterseniz tık tık..

SEVGİLER.. 



5 yorum:

Meri dedi ki...

Sanırım merakıma yenik düşüp alacağım. Güle güle kullan güzellik

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

avenenin göz kremini kullanmıstım bende cok memnun kalmıstım, bu ürünleride guzelmiş, iyi gunlerde kullan:)

ElaSel dedi ki...

Ben de bu yaz La roche aldım, o daha iyi gibi geldi bana..la roche selenyum oranı yüksek olduğu için oldukça iyi avene'de var mı bilmiyorum ama avene'in de dolum tesislerinde kaynaktan direkt şişelenmeye verildiğini duymuştum havayla teması yokmuş bu yüzden daha mineralliymiş..esesaen hepsi aynı bence alt tarafı termal su=D

sevda s. dedi ki...

Canım ben de 3 ya da 4.cüyü kullanıyorum şu an, çok memnunum. Gerçi son aldığımın sprey kısmında sorun yaşadım, firmada pek ilgilenmedi benle ama, ürünle ilgisi yok bunun tabi :)

özge dedi ki...

meri,her daim kullanabileceğin güzel bir ürün bence al:)

elasel,la roche ta aklım kaldı aslında ama dediğin gibi hepsi aynıdır diye düşünüyor insan. Birde şu var vichy bana yaramıyor cildimi kızartıyor:(

sevdacım,bende böyle sprey tarzda ürün alırken hep korkarım sprey kızmının bozuk olup olmamasından:((