26 Eylül 2013

Duyuru..

Herkese Merhaba,

Bu akşam çekilişim sonlandı fakat özellikle belirtmiştim ınstagramdan takip edenler artı 3 hakka sahip olacaklar diye. Dolayısıyla şansları daha fazla idi. Ve hediye kazanan kişi aynı zamanda ıntagramdan da takipçim olduğunu yazmış. Fakat maalesef artık izleyicim değil. Yani çekilişin bitmesini bile bekleyememiş. İkinci kişiye geçtim yine aynı sonuç bu durumda ben bu çekilişi nasıl sonlandırayım ? Instagram katılımcılarının isimlerini 1 kez yazsam diğerleri gibi bu sefer gerçekten takip edenlere haksızlık olacak. 

Sizin bir düşünceniz varsa benimle paylaşırsanız sevinirim. Yada ben bir yol bulup yarın sabahtan açıklayacağım kazananı.

Sevgiler..

7 yorum:

Adsız dedi ki...

çekilişe katılmadım. ama instgagramdan sizi takip etmek isterim. hesabınızı tekrar yazarmısınız

IReeM dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
kirpikkiz dedi ki...

bazı uyanıklar yüzünden gerçekten takip edenlerin hakkı yanmasın derim ben şahsen.ne kadar sinir bozucu da olsa aynı yolla devam edin illaki herşeyi yerine getiren biri çıkacaktır:) kolay gelsin,
teşekkürler:)

kendinin ruh doktoru dedi ki...

3 kere yaz yine.HEr seferinde yenilersin olmadı.Ne olacak ki

sena zeyrek dedi ki...

Millet ne kadar aç gözlü ya takip etmiyorsan ne çekilişe katılıyorsun..

özge dedi ki...

adsız,ozgedeepbeauty olarak hesabım..

sevda s. dedi ki...

İnanılmazlar ya, resmen ver hediyemi gideyim modunda. blogdan da hemen çıkıyorlar bazıları da senin ki gibi daha çekiliş bitmeden çıkıyor.