8 Eylül 2013

Birazda Cilt Bakımı..

Babe markasından elimde sadece bu ürün var. Cildi yapılandırıcı gece sürülen yağlardan kendisi. Gece bakım serumlarını seviyorum ben. Yağ formatında olanları da krem formatında olanları da ayırmıyorum. 

Gerçekten cildi yapılandırıyor mu ? Bunun cevabını kullanıp bitirdikten sonra verebilirdim aslında fakat ürünün içerisindeki bir maddeden dolayı bu serumu sürüp gece yattığımda kedim inanılmaz atağa geçiyor, hatta burnumu falan ısırıyor :) Gerçekten hayvansal bir madde olduğunu düşünüyorum. Çünkü keçi kılı makyaj fırçalarına da aynı şeyleri yapıyor. Bu nedenle kullanamayıp arkadaşıma verdim. 

Çok kısa süre kullandığım için (2-3 kez ) hakkında çok yorum yapamayacağım. Buraya yazmamın sebebi yağ kıvamında onarıcı serum arayanlara böylede bir marka var bilginiz olsun demek. Fiyatı 90 tl olması gerekiyor. 

HERKESE GÜZEL PAZARLAR..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben o kediyi yerim yer :) Benim kedi de Rosense'in nemlendirici maskesini sürdüğümde elimi yüzümü yalıyordu :D

özge dedi ki...

shaynam,ınta ilknur olan sen misin yani komik oldu bu soruda sen evlendin mi?