6 Eylül 2013

Smashbox Makyaj Bazı..

Smashbox ın sanırım 4-5 çeşit makyaj bazı var. Kimisi lekeleri kapatıyor,kimisi kırmızılıkları. Bu ise nem verme özelliğine sahip bir baz. Makyaj bazı sürmeden asla makyaj yapmayan biriyim. Hal böyle olunca tüm bazlar ilgimi çekiyor.

Almadan önce elime uyguladığımda gerçekten inanılmaz güzel bir nem verdi. Işıl ışıl oldu elimin üzeri. Tabiki el ve yüz ph derecesi farklı olduğundan yüzümde tam beklediğim gibi durmadı. 

Cildim nasıl bir ciltse normalde oldukça kuru.Sıkıntı,stres vs gibi nedenlerle bazen oksitleniyor. İlginç bir yapısı var. Nemlendiricimi ve güneş kremimi sürdükten sonra bu ürünü sürüp fondoten işlemine geçiyorum. Fakat cildim anında emiyor bu bazı  ve makyajı kuru kuru gösteriyor. Hani nemlendirme özelliği olmayan normal bir baz olsa anlarım fakat böyle ekstra bir özelliği varken bende nemli durmaması gerçekten ilginç.

Bu markayı Sevil de bulabilirsiniz. Fiyatı 110 tl bence tam olarak bu parayı hak etmiyor. Yada benim cildimle bütünleşmedi bilemiyorum. Tavsiye edip etmeme konusunda kararsızım. Çünkü nem sorunu dışında kötü değil zaten marka çok iyi bir marka. Almadan önce deneme imkanınız olursa denemeden almayın derim.

SEVGİLER..







Hiç yorum yok: