6 Eylül 2013

Ürün Gönderimi..

 ÜRÜNLER VERİLDİ


Arada sırada bana gelen mailler oluyordu. Hiç makyaj malzemem yok,yada makyaja yeni başladım kullanmadığınız ürünler varsa gönderir misiniz diye. İki kişiye dönüş yaptım ama onlar bana yapmadı. Birkaç kişiye o dönem elimde ürün olmadığı için yardımcı olamadım. Aşağıdaki ürünleri isteyen birine göndereceğim. Kimisi yarısına kadar kullanıldı kimisi hiç kullanılmadı. Satış blogumdan da ekledim birkaç ürün. Gönderirken makyaj çantası ve birkaç ürün daha ekleyeceğim şuan bulamadım. 

Eğer hiç ürünüm yok ben kullanmak istiyorum bunları diyen olursa, kargo parasını karşılamak koşuluyla kendisine gönderim yapabilirim. Tabi kargo adresinde mutlaka bulunacak kargo parasını mutlaka ödeyecek bir kişi olması gerekiyor. Kendi ürünlerimin geri gelmesini istemem. 

İsteyen olursa yorum yazmasın bana ozge_1981@hotmail.com adresinden ulaşsın lütfen..


2 yorum:

P.S. dedi ki...

merhaba bloğunu hergün takip ediyorum ürün yorumlarına falan bakmak çok iyi oluyor..bu şekilde bir paylaşım yapman çok hoşuma gitti..bu yüzden seni tebrik etmek istedim..gerçekten çok hoş bir davranış..sevgiler PS

özge dedi ki...

ps,çok teşekkür ederim böyle geri bildirimler almak çok mutlu ediyor beni:)