3 Eylül 2013

Benefit Miss Popularity..

Aydınlatıcısız adım atmayan ve sürekli yeni aydınlatıcılar kullanan biri olarak belki benim gibiler vardır yalnız değilimdir diye elimde ki bir üründen bahsetmek istedim.

 Hafif sarımsı bir aydınlık veren bu ürün oldukça kalın yapıda. Renk olarak Nars Albatrosa çok benzetiyor olsamda duruş açısından benzetemiyorum. Ürün toz yapıda aplikatörü ile içinden alıp kullanmak çok kolay. Tanıtımlarında her ne kadar Rihannanın yüzündeki tüm aydınlatılacak bölgelere kullanılsada bence sadece kaş altında hoş duruyor. Göz pınarı,elmacık kemikleri,alın, çene bölgelerinde kullanınca sanki çok pigmentli bir farı sürmüş gibi oluyorsunuz. Fotoda elimin üzerine sürülmüş şekli görünüyor ne kadar kalın yapıda olduğunu göstermek için geniş bir şekilde sürdüm. 

Kısacası bence sadece kaş altı için kullanılabilecek bir aydınlatıcı. Ve sırf bu iş için almanıza hiç gerek yok bunu yapabilecek bir çok far var.

Benefit ürünlerini genelde başarılı buluyorum. Fakat her ürünü iyi değil ve seçerek almak gerekiyor. Bazıları gereksizken bazı ürünleri elimden düşmüyor. Türkiyede ki fiyatını eleştiren çok var fakat hangi marka öyle değilki. O yüzden takılmıyorum bu konuya.

SEVGİLER..




2 yorum:

Adsız dedi ki...

dediğin gibi yapısı yoğun görünüyor. Belki göz pınarına da uygulanabilir. Ben mary loudan vazgeçemiyorum. Güle güle kullan canım.

özge dedi ki...

renkli masallar,göz pınarında kum kum duruyor tatlım mary lou en güzeli tabi ama ben hastası olduğum için almadan denemeden duramıyorum:)