6 Eylül 2013

Lacınıa Saç Ürünleri..

Öncelikle ben bu markayı ne duydum ne gördüm hakkında hiçbir bilgim yok. Babam ara sıra böyle övülen ürünleri alır bana gönderir:) Sanırım ona çekmişim. Eczacı bir arkadaşı çok satıyor gerçekten çok başarılı deyince almış tabiki. Üzerinde yazan fiyatı görünce psikolojik olarak gerçekten iyi bir bakıma sokağıma karar verdim saçlarımı. İçerisinde şampuanı,saç maskesi ve saç toniği var. 

Ne umutlarla başladım ama olmadı. Hiç işime yaramadı. Şampuanı hem iyi temizlemiyor hem ekstra bir bakım sağlamıyor. Saç toniği denen ürün saç diplerine sürülüyor ve bırakılıyor uyguladım defalarca güya güçlendirecek falan oda olmadı. İnce telli saçlara sahibim bu arada. Maske ise zaten kullanımı zor olan bir ürün. Önce saçınızı yıkıyorsunuz temizken ıslak saça sürüp 25 dakika bekletip durulamanız gerekiyor. Bu 25 dakika duşta geçmez doğal olarak. Duş alıp bu ürünü sürüp çıkıp 25 dakika sonra tekrar duş almayı kim göze alır bana inanılmaz zor geldi. 

Açıkçası ürün bu kadar kötü olunca neymiş ne değilmiş diye araştırmasını yapmadım. Olan babamın paralarına olmuş. Bunca paraya kocaman bir çöp oldu:(

SEVGİLER..

2 yorum:

ceylis dedi ki...

bu ürün duruyorsa şayet atmadıysan :D takas düşünür müsün?

özge dedi ki...

ceylis,maalesef işe yarammayınca hepsini attım:(