11 Eylül 2013

Muhteşem Oje Çıkarıcı..

Geçenlerde Gratisten aldığım bu oje çıkarıcı gerçekten müthiş. Simli,taşlı,pullu ojeleri çıkarırken pamuğu tırnağın üzerinde birkaç saniye bekletip silmeniz yeterli. Önceden folyo yöntemi kullanıyordum ve her gün oje değiştirdiğim için üst üste simli oje kullanamıyordum. Folyo yöntemi ile uğraştıysam sonraki birkaç gün normal ojelerle devam ediyordum. 

Bu markanın plastik, pompalı ambalajı vardı.Metal şişede olanları ilk kez gördüm. Ben asetonsuz olanı tercih ettim. Diğerleride bu kadar başarılımı bilmiyorum. Bir kaç çeşidi daha var. 

Bittikçe tekrar tekrar alacağım oje çıkarıcı..

Sevgiler..



4 yorum:

Nimo dedi ki...

Canım metal ya şişe parlıyor adı nedir? :)

audrey dedi ki...

bunu denememiştim ben de pembe renkli olanı var simli ojede çok başarılı bulmadım..

sena zeyrek dedi ki...

Çok merak ettim. Bende alıp bir deneyim.

özge dedi ki...

nimo,wynn adı gratislerde bu metal olanları var diğer plastikte olanları watsonslarda da bulunuyor:)

audrey,birkaç saniye bekletmek yeterli oldu bence..

sena,dene mutlaka..