21 Nisan 2011

Bir süredir bitirdiklerim...

Son birkaç haftadır bitirdiğim ürünleri sonunda ekleyebildim:) Bazıları tekrar alabileceğim ürünler. Kısaca bahsetmek gerekirse;

Neutrogena deep clean tonik: Yüzü resmen yakıyor,zorla bitirdiğim bir üründü. Bir daha almayı düşünmüyorum.
Yves Rocher Hindistan Cevizli Duş Jeli: Tekrar tekrar aldığım bir ürün. Genelde hindistan cevizli ürünler ağır gelir bana,fakat yr nin jeli çok hafif. Kışın tekrar alırım.
Saçları Besleyen Serum:Öylesine aldığım bir üründü. Saç diplerine sürünce beslediğini iddia eden bir ürün olsa da başarılı değil.


Flormar Oje : İçinde kurumuş akmış çöp oldu tabiki.
Flormar Tırnak Nemlendirici Cila: Çok beğeniyorum bu ürünü. Tekrar tekrar alabileceğim bir ürün.
Yves Rocher Çilekli Dudak Nemlendirici: Uzun süre kullandım. Hafif pembelik veriyor ve diğer markalara göre oldukça başarılı.
Komili Sabun: Cildi yumuşacık yapıyor.
Flormar Kirpik Eklemeli Maskara: Sırf kirpik eklemesi var diye almıştım. Bir kez kullandım,kenarda dururken kurumuş çöp oldu,hiç bir işe yaramamıştı zaten.

Bitenler ve çöpe gidenler bunlar oldu. Bu arada deepdukkan da yeni ürünler sizleri bekliyor.

Hiç yorum yok: