3 Nisan 2011

John Frıeda Parlaklık Veren Bitiş Spreyi...

Bugün coştum bir post daha:) Aslında daha çok ürün var eklemem gereken. Saç ürünlerine de bayılırım ama makyaj ürünlerini daha çok sevdiğimden genelde onlara yer veriyorum. John Frıeda ürünlerini seviyorum. Saçlarım platinken şampuanlarını kullanmıştım ve beğenmiştim. Bu spreyde çok güzel. Saçınıza şekil verdikten sonra sıkıyorsunuz parlak gösteriyor. Ben  fönden sonra sıkıyorum genelde.

Boyutu 75 ml. Çok küçük geliyor bana. uzun saçlı olunca hem üstlere hemde uçlara derken çabucak bitiyor ürün. Her gün uygulasam sanırım bir haftada biter:)))

Uzun süre farklı ürünler aldım parlak gösteren işe yarayan olmadı,kullandıklarım arasında en iyisi bu sprey...

2 yorum:

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

denemek istiyordum ben de emin olamadım işe yarayacağından:) Ama bend e uzun saçlıyıııımm:S :)

özge dedi ki...

handecim,uzun saçlıysan hiç başlama:)insan hergün kullanmak istiyor ama imkansız gibi bişey:)))