25 Nisan 2011

Bugünün Makyajı:)

Uzun süredir makyaj postu yapamamıştım. Dünkü postumdaki  ürünlerle yapılmış makyajımı bakalım beğenecek misiniz?

Pastel mat yeşil kalem ve Maybellıne fondoten kullanıldı...

Kalemi çok beğendim. Hiç akmadı gün boyu. Oldukça koyu yeşil ve tam olarak mat duruyor....

Sürümü çok çok kolay hemen sürülüyor,oldukça yumuşak bir kalem.....

Maybellıne fondotene gelince,orta kapatıcıkta hemen sürülüyor,homojen dağılıyor. Eğer uygun fiyatlı bir fondoten ararsanız kötü değil alınabilir. Fakat Maybellıne in diğer fondotenleri gibi gün boyu kalıcılığı yok....

7 yorum:

Adsız dedi ki...

kalemi çok beğendim çok güzel durmuş, ama benim göz yapım da seninkine benziyor, ben aydınlatıcı kullanmıyorum iyice şiş gibi durmasın diye

özge dedi ki...

birgünlük, teşekkürler canım, ben aydınlatıcı sürmeden kalem süremiyorum,çok boşmuş gibi geliyor bana:)

Adsız dedi ki...

tabi alışınca zor geliyor aynı şey bi ara bende eyeliner da olmuştu :)kalemi de en kısa zamanda alıcam, durup durup fotoğrafa bakıyorum =))

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

çok hoşsun cnm masallah...

özge dedi ki...

birgünlük, kalemin siyahıda çok güzeldi canım,fiyatıda çok iyi 7.95 tl :))

myprincess , çok teşekkürlercanım:)

gamze dedi ki...

Ozgecim:) cok tatli olmus makyajin, kalem de cok yakismis! Ben de pastel
Metallics lacivert aldim gecen hafta mutlaka almalisin surumu cok hos ve kalici!bu kalemden de alcam,gerci ben yesili kendime pek yakistirmiorum ama:)

özge dedi ki...

gamzecim, teşekkür ederim:) lacivert metallics kullanıyorum ben,çok memnunum ondan da. hatta farklı bir maviside var oda hoşuma gitti. Neden yeşil yakışmasın güzel gözlerine:)