10 Nisan 2011

Trendances tokalarım...

Saçlarımı toplamayı ve tokaları çok seviyorum. Toplu saçla çok daha rahat hissediyorum kendimi. Birçok yerden toka alırım. Son 6-7 aydır Trendances tokalarını çok sevmeye başladım. Özellikle bu 3 tanesi benim için çok ideal. Renkleri,çiçekleri,tasarımı çok hoşuma gidiyor. 

Bu taraklı tokayla yarım olarak toplayınca çok iyi oluyor. Saç hem açık gibi duruyor hemde çiçekli çiçekli şipşirin duruyor.
Bu da salaş topuz tokası:) Normalde bu tarz tokalar saçımı çok tutmaz.Saçım uzun ve çok olduğu için. Fakat bunlar çok güzel tutuyor saçımı. Şu yanda duran zincirli taşta topuzun kenarından sarkıyor tokayı takınca.

Aslında bu tokaların yine çiçekli olarak başka rengini alacaktım. Bu şirin ayıcıklıyı görünce hemen bunu almıştım:) Sizce de çok şeker değil mi?

Ben Ankara dan alıyorum. İzmir,Bursa ve İstanbulda da var firmanın şubeleri. Sizlerde markayı incelemek isterseniz buradan  ulaşabilirsiniz.

5 yorum:

busesinem dedi ki...

tokalarını çok beğendim,renkleri ve modelleri çok hoş,güle güle kullan tatlım.

Adsız dedi ki...

ayıcıklı çok tatlı.birde bunların saçında fotolarını görsem :)

özge dedi ki...

busesinem,teşekkürler canım:)

shaynam nerelerdesin sen,yerleştinmi yeni yerine. Tokaları saçımda göstermek hiç aklıma gelmemişti:)

senem dedi ki...

tokalara bayıldım çook ciciler güle güle kullan canım :)

özge dedi ki...

ssdesignbutik,teşekkürler canım:)