7 Nisan 2011

Dior Sunrıse Party...

Yıllar önce aldığım ve o dönem severek kullandığım bir allık. Bir ara allık takıntım olduğu için bir sürü allığım oldu. Bu allığıda diğerlerinin altında kaldığı için uzunnnn süredir kullanmıyormuşum:) Şimdi allıklarım azaldı ve günyüzüne çıktı. Nasıl sevindim. Her rengi birbirinden güzel,daha çok bronz ve koyu pembe kısmını kullanmıştım.

İşte bu güzellik:))

En açık renk sim gibi zaten,belli olmadığı için fotoda yer almıyor. Özellikle sağdaki bronz tonu süperr...

DİOR DİOR DİOR doyamıyorum ben bu markaya...

4 yorum:

Hedonist Queen dedi ki...

Çok güzel görünüyor :)

Adsız dedi ki...

çok güzelmiş,güle güle sür bundan sonra unutma :)

itsbea dedi ki...

çok güzelmiş cnmm.güle güle sür:)bronzerı aldım cnm bu arada:)bide aydınlatıcı kalemini aldım, bide dior skinflash.güyya bisey almcktm: dimi:(

özge dedi ki...

hedonist,insan renkleri karıştırmaya kıyamıyor:)

elanor,teşekkürler canım,unutulurmuuuu:)

itsbeacım,teşekkür ederim. Demek aldın bronzerı,sende şimdiden gile gile kullan,çok iyi bir seçim gerçekten. Dayanamadın dimi yine:))))