1 Nisan 2011

Lancome teınt ıdole sılky mat fondoten...

Fondotenlere olan merakımı herkes biliyordur artık. Genellikle parlak canlı duran fondotenleri seviyorum ben. Ama bu sefer farklı olsun istedim oldukça mat dursun istedim. Lancome un en mat fondoteni bu  fondoten. Hatta birçok markanın arasında en matı bu. Evet gerçekten çok mat,ama ben yapısıda kremsi olsun istemiştim yani kıvamlı olsun biraz. Bu acayip sıvı. Tamam tüpte olduğundan diceksiniz,ama başka markalardaki tüp fondotenler böyle değil. O kadar akışkan ki. Sürüyorsunuz hiç yok gibi oluyor ciltte. Doğal görüntü sevenler beğenebilir. Ama ben biraz makyajlı görüntü seviyorum:) Hatta Maybellıne yeni bir fondoten çıkarmış o bile daha yoğun ve mat:) Onu alsam daha doğru bir tercih yapardım sanırım. Neyse gelelim bu fondotenin görseline...

Eğer çok doğal duran akışkan fondotenleri sevmiyorsanız bu fondotenden kaçın:))))))

4 yorum:

Amethyst dedi ki...

Ben de şu anda bu fondötenden kullanıyorum cildim karma diye almıştım ama body shop'un nemlendiricili fondöteni bile daha az yağlı duruyordu nedense bu 2 saat sonra parlama yapıyor

özge dedi ki...

amethyst,sanırım pudralı olduğundan öyle oluyor. Ben zaten yapısınıda sevmedim duruşunuda...

BÜTÜ dedi ki...

Bende almayi düsünüyordum ,hatta bunla ilgili yazilari okuyordum internette,cogu kiside cok begenmis.Senin yazin yeterli oldu benim icin,iyiki yazdin.

özge dedi ki...

bütü,herkesin fikri değişiyor tabiki canım,çok beğenende olmuştur. Yıllardır birçok markadan fondoten kullandım hiç böylesini görmemiştim:(