5 Nisan 2011

Loreal Glam Shıne ...

En çok ruj ve gloss postlarını sevdiğimi bir kez daha anladım. Ya bayılıyorum ben bunlara:) Tabiki fondoten ve far aşkımda sonsuz ama rujlar ve glosslar her zaman 1.sırada:)

Lorealin bir çok rujunu ve glossunu sevdiğim gibi Glam Shıne Diamant serisini de çok seviyorum. Bir çok rengini kullandım aslında. Beğenmediğim  rengi olmadı diyebilirim. Geçen yıl bu renk çıkar çıkmaz almıştım. Koyu bir turuncu ama birazda kırmızımsı. Rengi,ışıltısı süper kalıcılığı yok:) Su içerken hemen gidiyor.

162- Energetıc Carat

Lorealin bu fırçalarına bayılıyorum. Glossu kolayca dağıtmadan sürmeyi sağlıyor. Rengi tam böyle,dudağımda daha açık turuncu gibi durmuş ama normalde böyle kırmızıyada yakın.

Sanırım çok ışıkta çektiğim için böyle durmuş rengi,ama daha ışıltılı ve daha koyu normalde:)


Birde bu glosslar var tabiki. Bu glosslardan ne zaman almaya gitsem başka bir ürünle geri dönüyorum. Geçtiğimiz yazdan beri aklımda. Lancome laque fever gloss. Normal glosslardan daha yoğun bir yapısı var,pürüzsüz duruyor. Bir gün alırsam Bu glossuma benzeyen rengini alırım. Kendisi kiremit rengi gibi ve çok yoğun. Tüm renkleri güzel aslında pembeleri-şeftali tonları. 

Bu resimdeki rengide çoook güzel. Kısacası her rengi güzel sizce?

Hiç yorum yok: