2 Nisan 2011

Bugünün Makyajı:)

Bugün son birkaç gün makyajımda kullandığım bronzerı kullandım,bayıldım bu ürüne. Sephoranın böyle kocaman pudraları var onlarıda çok seviyorum . Bu face&body olduğu için bu kadar büyük. Benimki 02 numarası zaten 3 numarası var. 1 oldukça kızıl:) en açık o olur demiştim ama çok tuhaf bir rengi var,sanki güneşten yanmışımda kızarmışım gibi::) 3 te aşırı koyu,bana en uygun 2 no oldu:) Bu makyamıda hem bronzerı tanıtmak için hemde aşık olduğum ysl farı göstermek için yayınlamak istedim.

Piercingim iltihap yaptı gördüğünüz gibi şişince iyice sıkıştı,ama şuan çok iyi durumda çabuk geçti:)

İşte çok beğendiğim bronzerrrrr...

Kocaman mis gibide kokuyor:)

Ten ürünleri,Maybellıne dream satın fondoteni bitirmeyi kafama koydum:) Her gün bunu kullanmasamda bitireceğime eminim,bir dahada almam zaten.

 YSL farım,bayılıyorum bu fara:) Tam benim renklerim. Flormar Longwearıng gloss L406 çok açık şeftali tonu. Kabındaki gibi durmuyor,çok daha açık duruyor.Loreal Double Extensıon Maskara oldukça güzel. Bazıyla birlikte uygulayınca iyi duruyor. 
Baykuş modasına bende uydum.Kotondan aldığım bu küpeleri çok sevdim son 3 gündür takıyorum:)

Herkese iyi hafta sonları:))

7 yorum:

busesinem dedi ki...

ysl farına bayıldım,renkleri sanada çok yakışmış:)

BÜTÜ dedi ki...

Bronzeri da ,makyajinida cok begendim.

özge dedi ki...

busesinem,çok teşekkürler canım:)

bütücüm,bronzerı şiddetle tavsiye ediyorum. Makyajımı beğenmene sevindim:)

chunlibeauty dedi ki...

ooo super!!! bronzerı hıc farketmedım daha once :D cok güzel olmuşsun cnm .D

özge dedi ki...

chunlicim,teşekkür ederim. Bronzerı satan kız göstermese yeni çıktığının farkına bile varmamıştım:)

Adsız dedi ki...

makyajın güzel olmuş..flormarın ürünleri bende çok seviyorum..hem fiyaatlarıda uygun..

özge dedi ki...

siyah süt, teşekkürler canım:)