28 Nisan 2011

Bugünün Makyajı:)

2-3 günde bir mavi tonlu makyaj yapan ben,bir süredir yapmayıp özlemiştim:) Bu sabah mavi kullanmalıyım deyip daha önce tanıttığım ysl 5 li farı kullanarak bir makyaj yaptım. Hafta sonu kuzenimle aldığım küpelerde çok yakıştı bu makyaja:)

Gözümün içine sürdüğüm pastel beyaz kalemden çok memnunum. Yaklaşık  bir aydır hemen hemen her gün kullanıyorum. Hem yumuşak gözü acıtmıyor hemde bembeyaz duruyor. Daha iyisini bulmadığım sürece bu kaleme devam etmeyi düşünüyorum.

Ojelerimle de çok uyumlu oldu bu küpeler:)

Kulladığım malzemeler bunlardı. Gloss eksik çünkü iş yerinde bırakmışım. Lorealin glossunu kullanmıştım. Ojeyi yakından göstermek istiyorum. Rengi mavi-gri arası çok seviyorum bu ojeyi.

6 yorum:

SvGLove dedi ki...

Hiii, ne guzel kupe!
Makyaj hep guzel, hep ic geciriyorum zaten;)
Cok ogrenmem gereken sey var makyajda. Mesela neredeyse hic far kullanmam, kullanamam;)
Aa bir de Maybelline SuperStay 24h fondoteni Turkiye'ye geldi mi canim? Ben buradan aldim, memnunum, Turkiye'de yoksa hazirlikli olayim;)

itsbea dedi ki...

özgecim göz ve ten makyajına bayıldımmm.............resmini görünce tenine ne kullandığını soracaktım ama studiofixmis meger:)))

özge dedi ki...

sevgicim,sen takıları çok seviyorsun ve sana çok yakışıyor takı takmak:) Senin postlarında kıyafetine ve takılarına bakmaktan makyajına bakmamışım hiç yeni farkediyorum:) Superstay burada yok canım. En son bu fotodaki çıktı.

itsbeacım,macin rengi cuk oturdu diyebilirim:) teşekkür ederim:)

BÜTÜ dedi ki...

çok hoş olmuşsun tatlım :)

özge dedi ki...

bütücüm çok teşekkür ederim:)

GüzelGül dedi ki...

aaaa o farpaleti YSL dan degilmi??? eger oysa renkleri harika

http://guzelgulozyigit.blogspot.com/