18 Nisan 2011

Fırsat Sitelerinin Buluştuğu Nokta...

Birkaç gün önce blogumun sürekli takipçisi olan Yaseminden bir mail aldım,blogumu severek takip ettiğini,özellikle yaptığım makyajları çok beğendiğini belirtiyordu. Çok mutlu oldum tabiki. Bu şekildeki yorumlar bloga daha da bağlanmamı sağlıyor. Kendilerinin  kurduğu bir siteden bahsetti. Hemen siteye ışınlandım ve çok beğendim. Sitede bütün şehirlerdeki fırsatlar sunuluyor. Yapmanız gereken, istediğiniz şehri seçip imkanları yakalamak:) Alışveriş siteleri-Şehir fırsatları - Bloglarla ilgili yazılar ilginizi çekebilir. 

Bulunduğunuz şehirin fırsatlarından yararlanmak yada indirim sitelerini takip etmek istiyorsanız http://www.indirimlr.com/sehir-firsatlari/  tıklayın derim.

Bu arada çok güzel bir jest yapmışlar. Blog köşesinde benim bloguma da yer vermişler. Okuyunca ne kadar dikkatli takip ettiklerini  bir kez daha anladım. Hiç bir noktayı kaçırmamışlar. Kendilerine çok teşekkür ederim. Benimle ilgili yazıyı okumak isterseniz http://www.indirimlr.com/24943-deepbeauty-ile-guzelligin-derinlikleri/


Hiç yorum yok: