3 Eylül 2011

bitirdiklerim....

Palmolive Limon Özlü Şampuan : Hiç sevmedim:( Daha önce bu serinin narlısını kullanıp çok beğendiğim için almıştım,ıvır zıvır da kullanarak bitirdim,saçım için kullanamadım. Felaket sert yaptı saçlarımı. 


Rexona oxygen roll on : Rexona roll on ların her çeşidini seviyorum :))


Roc Peeling : Çok esaslı bir peeling değil. Çok ince yapılı olması güzel sadece. Özellikle burnumda soyulma,pullanma olduğu zaman kullandım. Bu konuda beğendim. Yeniden alırmıyım,almam :(


Avon Gloss-ruj-dudak kalemi : Avonun rujlarını seviyorum,fiyatları da çok uygun. Bu ürünün dudak kalemi olan kısmı çok güzel,gloss kısmı fırçaya tam gelmiyor berbat ruj kısmı ise ilk önceleri güzeldi sonradan eridi,kırıldı. Yeniden almayacağım. 

HERKESE GÜZEL BİR PAZAR GÜNÜ DİLİYORUM :))






2 yorum:

Cfusun dedi ki...

Yazıların çok güzel,sürekli güncel olması çok hoş takipteyim :)

Bu arada blogunu blog listeme aldım.
http://cfusun.blogspot.com/

özge dedi ki...

cfusun,güzel sözlerin için çok teşekkür ederim.evime geldiğim saatlerde güncellemeye çalışıyorum :)
sevgiler:)