4 Eylül 2011

Göz Çevresi .....

Söz verdiğim üzere cilt bakımına ağırlık vermeye devam ediyorum:) Askında mail gönderen arkadaşlar vardı.Rutin kullandığın cilt ürünlerini yazar mısın diye. Benim her dönem değişiyor. O yüzden ürünleri tektek göstermek daha iyi olur diye düşündüm. 

Biodermanın Sensibio serisine ait göz çevresi kremi. İlk kez kullanıyorum. Çok hafif bir ürün. Yoğun değil kesinlikle. Sadece nem verme özelliğine sahip. Bu ürün aslında ( bence ) daha genç ciltler için gerekli. Fakat benim göz çevrem tatilden sonra çok kötü olduğu için ve kuruduğu için bu ürün işime yarıyor. Bittiğinde çizgi bakımıda yapan başka bir ürün almalıyım. Dediğim gibi yıllar önce kullandığım bir ürüne de geri dönebiliyorum ben yada esiyor çok etkili bir ürün alıyorum:) Dengesiz bir ruh halim söz konusu. 

 15 ml lik güzel bir ürün, kesinlikle olumsuz bir yanı yok, güzel nem veriyor, beğenmediğim yanı çizgi bakımı yapmıyor olması . Onuda yapsaydı tadından yenmezdi :)






6 yorum:

itsbea dedi ki...

çok kuru göz çevremde ise yarar mı bu sence cnm?

özge dedi ki...

itsbeacım,bu sadece günlük nem veriyor bence,bende bolll nem veren gece sürüp sabaha nemli nemli uyanacağım bir gözaltı arıyorum:)

Unknown dedi ki...

eger göz cevren kuruysa loccitane shea yagını deneyabilirsin beyaz nokta vs de yapmıyor bu ürün
ben de kullanıyorum ama cok nemlendirme özelligi yok gibi
http://pinarkozmetikshop.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

ben de kullanıyorum çok seviyorum yapısını :)

özge dedi ki...

pınar,yağ olayı sıcak gelmiyor bana,ama teşekkürler yinede:)

dofacım demek sende kullanıyordun,yapısı rahatsız edici değil...

Selen dedi ki...

kırışıklığa etki eden göz çevresi kremlerinin nemlendirme işlevi görenlerden ayrı olması gerektiğini okumuştum bir yerde.Aslında bu ürün göz altında milia yapıyormu yapmıyormu öğrenmek isterim