6 Eylül 2011

Estee Lauder Idealist

Estee nin meşhur gözenek bakımı yapan ürünü. Yaklaşık 2 aydır kullanıyorum. Düzenli kullanılmadığında işe yaramıyor ama üst üste her gün kullanırsanız işe yarıyor. Bakım ürünü olduğundan ne sürerseniz sürün en alta bu ürünü kullanmanız gerekiyor. Aslında günde 2 kez sabah - akşam kullanılması gerek.Ama ben sadece gündüzleri nemlendiricimin altına sürüyorum. Çünkü gece kreminin altına sürünce yağlanma yapıyor.

30 ve 50 ml lik olarak  boyları var. Bendeki 50 ml lik. Çok az sürmek yetiyor,tüm yüze dağılıyor. Cilt bebek gibi yumuşacık oluyor. Bakalım benim gözeneklerim çok olduğundan 3 kür kullanmam gerekliymiş. Daha ilk kürdeyim:)

Gözenekleri tamamen yok edebileceğine inanmıyorum. Eğer abartı bir gelişme olursa yeniden sizlere bildiririm:))

11 yorum:

j.d. dedi ki...

Bende kullandım bu ürünü 2 kür, şimdi alerjiden dolayı tekrar sivilcelenme yaşayınca bıraktım..Gözenekleri tamamen yok etmiyor ama benimkileri baya bi küçültmüştü ;)
Umarım işe yarar sende canım ;)

milky dedi ki...

estenin en meşhur ürünü.
çok seveni var. Uzun süre gider belli :)
güzül günlerde kullan cnm.

özge dedi ki...

jid umarım canım:)

milky, teşekkürler canım,evet uzun süre gidebilecek bir ürün:)

sevda s. dedi ki...

Hiç bu tarz bir ürün kullanmadım ama ara ara gözeneklerim gözüme batıyor, yakında ben de aranırım böyle birşey :)

özge dedi ki...

sevdacım ben deneme sürecindeyim bakalım sana anlatırım işe yararsa:)

civciv dedi ki...

hmmm ilginc... sen biraz daha kullan, ondan sonra bize bilgi ver özgecim :))

öpüyorum canimcim

özge dedi ki...

civciv,ok :)

Adsız dedi ki...

ah bu gözenekler ve siyah noktalar...Kurtulacağız diye bir sürü şey deniyoruz :))

Gece kremi ne kullanıyorsun canım?

özge dedi ki...

shaynacım nerelerdesin sen? gece kremi nuxe kullanıyorum canım:)

Selen dedi ki...

1yıl olmuş ee artık kullandığınıza göre yorumlarmısınız?

özge dedi ki...

selen,yazdığım gibi bir gelişme olursa tekrar yazısını yazarım demiştim maalesef hiç işe yaramadı yazımdada umudumun olmadığını belirtmiştim:)