25 Eylül 2011

bitirdiklerim....

Lısterıne babamın doktorunun tavsiye ettiği bir üründü. O çok memnun olunca bende aldım ve aşık oldum ürüne:) Eskiden İpanolları çok kullanırdım. Onlar bunun yanında şekerli su gibi kalıyorlar:) Diş etlerini - dili çok güzel temizliyor. 

Perlodent diş macunu ise Rossmanda kendi markamız,çok güzel vs... denilmesi sonucunda aldığım memnun kalmadığım bir diş macunu. Ferahlık vermiyor hatta dişlerimin temizlendiğini bile hissettirmedi bana. 

Sempatik kaplı kulak çubukları :) Watsonstan almıştım....

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Listerine cok aciiii gelmisti bana, gargara yapinca yakiyordu resmen, gerci cesitleri var, belki bana ozaman acisimi dek gelmiski? : )

özge dedi ki...

vivacım,yakıyor evet ilk 2 kzden sonra alışıyorsun,coolmint seviyorum ben ferah nane daha hafifmiş ama nasıl bilmiyorum. Ben sanırım hep coolmint alırım:)

Grace Happy dedi ki...

keısnlıkle en ıyısı bu gargaralar ıcınde...




Blogumuzdakı cekılıse katılırsanız sevınırız:)



http://waysofgrace.blogspot.com/2011/09/gracein-sizleri-havalara-ucuracak.html