11 Eylül 2011

Golden Rose Rujlar...

Bu markadan uzun yıllar önce cilt ürünleri ( fondoten-pudra-concealer ) hariç bir sürü ürün aldım kullandım. Bir kısmını çok sevdim bir kısmını hiç sevmedim. En son çıkan rujlarını hiç beğenmediğimden sanırım 3 yıldır falan oje hariç hiçbir şeyini almıyordum. Tesadüfen girdiğim bir yerde uzmanı yeni kalıcı rujlarını gösterdi ve hem yapılarını hem renklerini çok beğendim. Birde sırf renginden dolayı eski serisinden bir ruj aldım.

Soldan sağa : 97 - 43- 44


Sedefli ve ten rengi. Özellikle koyu göz makyajları için aldım.97 numara


Yeni kalıcı seri,yumuşak,nemli ama ıslak görünmeyen bir ruj. Neden daha önce farketmemişim dedim:)



İkisi çok yakın birbirine zaten 43 ve 44 numaralar :) Fakat biri beje diğeri gül kurusuna dönük ...

Golden Rose rujlarını kullanıyor musunuz ? Hakkında neler düşünüyorsunuz ?Kullananlar ne düşünüyor merak ediyorum :))



14 yorum:

Unknown dedi ki...

ortadakine ve en alttakine bayıldım.. kalıcı derken? birazcık daha açarmısın?

sabah sürdük diyelim yemek yedik kahve içtik vs vs ne kadar kalıcılık sağlayabilirim??

özge dedi ki...

makemepretty,kalıcı derken maxınkiler igib değil tabiki onlar çok kalıcı. bunlar daha sıradan. ama ilginç olan mesela su iç bardağa hafif ruj izi çıkıyor nasıl yani diyorsun ama aynaya bakıyorsun halan dudağında :)

Modavesaire dedi ki...

ben de kullanıyorum bu markayı çok da memnunum ancak bu seri değil benmki. 7 tl gibi bi fiyatı var , normal bi ruj. çok renk seçeneği var... sonuncu ruja bayıldım güzelmiş ama tabi bi denemek lazım... güle güle kullan hepsini de..

Tannesi dedi ki...

Ben de 43 ve 44 ün fiyatlarını merak ettim. Renkleri ve duruşları çok güzel. Parlak olmamaları ama nemli durmaları da süper. İyi günlerde kullan.

özge dedi ki...

modavesaire,senin kullandığın ruju tahmin ettim. teşekkür ederim canım:)

tannesi,10-12 arası bir fiyatı vardı canım.bende parlak olmayıp nemli olmalarına aşık oldum teşekkürler :)

Hayat Devam Ediyor dedi ki...

Ortadaki harikaymş...

Tansu dedi ki...

bunlar yeni falan değil malesef :) pahalı rujları gr nin bunlar. yani 2000 serisi en ucuz olan. kalıcıklarıda iyi ama özellikle kalıcı değiller malesef. sarı kapaklılar e vitaminli o kadar.
rıjlara gelirsek benim için rujdan bekleyebilceğim beklenti kadar güzeller yani bende kullanıyorum ve fiyatlarıda uygun renklerde güzel :) güle güle kullan.

EMC dedi ki...

43 ve 44 tam benim renklerim çok tatlılar.Kahretsin yine ruj krizine girdim bak senin yüzünden :)))

Grip olup yatak döşek yatmasaydım kesin yarın gider alırdım.Bu arada dudak yapın çok güzel iyi günlerde kullan :))

özge dedi ki...

hayat,sanırım en güzeli o :)

webcapkini,ben hep krizdeyim canım:)
çok teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

Bende bu serinin testerlarını denemiştim.Çok güzeldi.Hatta sen hatırlatmışken gidip bir ara 43-44 tonlarında alayım
ışıltılı,kremli ve metalik olarak ayrılıyor.Bence en güzeli kremsi olanlar :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

43 ve 44 harika görünüyor tatlım ;)

Giz dedi ki...

Ben daha çok macin rujlarını kullanıp golden rose'un lip glosslarını tercih ediyorum ancak bu tonlar pek güzelmiş özellikle 44 numara "al beni al beni!" diye bağırıyor adeta :))


http://betwinus.com/

özge dedi ki...

shaynacım evet bunlar kremsi bencede en iyileri kremsi olanlar:)

myprinces. dimiii :)

giz,macin rujlarına daha sarmadım:) bazı renkleri var beğendiğim. bende 43 ve 44 arasında kaldım ama 44 en iyisi:)

sevda s. dedi ki...

Güle güle kullan Özge'cim; 43-44 gerçekten çok güzel.