21 Eylül 2011

La Roche Posay Effacler Tonik ...

Aslında cilt bakım ürünlerini bir süre kullandıktan sonra yorum yapmak en doğrusu olur. Ürünler hakkında ürünü kullandıkça yorumlarımız değişebiliyor çünkü. Ayben ve Şirin önce tonikten başlamamı istemişti. En azından ilk izlenimlerimi yazmak istiyorum.

Tonikte benim aradığım özellik jelden sonra tamamen makyaj kalıntılarını temizlemesi ve o temizlik hissini verebilmesi. Bazı toniklerin cildi yumuşatma yada nemlendirme özelliği oluyor ve ben o tarz tonikleri hiç sevmiyorum. Tonik dediğin ferahlık vermeli tabi yüzü yakmadan:) La Roche kesinlikle bunu başarıyor. Yapısı güzel, tamamen arındırıyor,temizlik hissini veriyor. Micro soyucu özelliğinden dolayı bu toniği tercih ettim. Bu özelliğide hemen belli olmaz tabiki, kullandıkça anlayabilirim. İleride biten ürünler postu yaptığımda micro soyucu olmasının işe yarayıp yaramadığı ile ilgili bilgiler verebilirim :)


Ürün 200 ml boyut olarakta oldukça iyi :)

2 yorum:

sevda s. dedi ki...

Ben de bu tonikten lullanıyorum özge2cim ve çok memnunum. Hatta bitince yine bundan alacağım, sanırım :)

özge dedi ki...

sevdacım sanırım bende yine alırım,diğerleri ferahlatmıyor bile,nıvea young tonikte güzel hatta ondan 5-6 kez almıştım:)