17 Eylül 2011

bitirdiklerim....

Garnıer Yüz Yıkama Jeli: Bu jeli bundan 2 yıl önce bitirip bitirip aldım.Sanırım ilk kez bir yıkama jelini 6 tane falan kullandım:) Aşırı beğenmiştim. Üzüm extresi bulunuyor içinde. Hem makyajı temizliyor hemde cildi kurutmuyor. Fakat bu kez beğenmedim gibi. Ya zaten cildim kötüleşecekti yada bu jelin katkısı oldu.

Isana Durulanmayan Saç Bakım Kremi : Didoşumun hediyesiydi. Saçlarıma herhangi bir şekil vermeyeceksem, topuz yapacaksam duş sonrası bu ürünü sürdüm. Yağlanma yapmıyor,saçı hafifletiyor. Beğendiğim bir ürün.Rossmanlarda,fiyatıda çok uygun.



Flormar Asetonsuz Oje çıkarıcı. Bu başlıkta defalarca görmüşsünüzdür. Çok memnunum:)

Lilibe Pamuk : Aşırı pamuk tükettiğimden 200 gr lık dev boy çok işimi gördü:)

Uma Mozaik Pudra: Fondoten sabitlemek için çok güzel bir pudra. Çok ince yapılı,tek olarak kullanılamaz bence, beyaz tenlilere daha iyi oluyor...

HERKESE GÜZEL BİR PAZAR GÜNÜ DİLİYORUM:)

6 yorum:

sevda s. dedi ki...

Isana saç kremiyle Uma pudranı merak ediyorum. Şu Rossmann ne zaman açılacak İstanbul'a acaba?
Bitenlerin yerini daha güzeleri alsın canım :)

Adsız dedi ki...

garnierin bu jelini bende çok beğendim,bitirdim yenisini almayı düşünüyorum,tabi evdeki diğer jeller bi bitsin.kurutma,yağlanma falan yapmadı bende..

özge dedi ki...

sevdacım,uma için müjde vereyim rossmanlarda satılmıyor:) douglasta satılıyor.Aslında artdeconun yan markası ama her artdeco satan yerde yok. Douglasta bulabilirsin:)

tatlıgacı,yaşlada alakalı olabilir yada cildin o dönemdeki haliyle. bu sefer çok iyi gelmedi bana,ama genelde memnun olunacak bir jel...

Adsız dedi ki...

uma nin pudrasini en az üc kere almisimdir, cok severim, özellikle dedigin gibi kislari tenim cok acik oldugu zaman porselen bebek gibi oluyor yüzüm ve ben kokusunuda seviyorum : )

sihirlimavi dedi ki...

Garnier'in bu temizleme jeline bayıldım. Ve hatta 2. şişeye başladım ben, çok memnunum. Bu arada maşallah diyorum sana. Kozmetik canavarı gibisin, taze bittiler postlarını okumaya bayılıyorum :)
Sevgiler...

özge dedi ki...

vivacım bende tekrar almayı düşünüyorum :)

sihirli mavi, sanırım öyleyim:) elim bol yada bitiriyorum hemen :) aslında düzenli aksatmadığım için bitiriyorum:)