18 Eylül 2011

pazar şekeri :)

Genelde Pazarları evde geçirmeye bayılıyorum. Dinleniyorum,kitap okuyorum, nette zaman geçiriyorum,film izliyorum, kahvemi içiyorum vss.... Bugün kuzenimle buluşup alışveriş yapmayı planladık. Sizede pazar şekeri göndereyim dedim:) Biliyorum yeşil ojem çok hepside birbirine yakın ama kesinlikle hepsinin ayrı tonu var :) 

Yeşil oje beni inanılmaz mutlu ediyor, mavi ojeleri daha çok sevsemde yeşilin verdiği kadar pozitifliği veremiyorlar:)


pastel - 77

PAZARINIZ ŞEKER GİBİ OLSUNNN:)

7 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

seninde sşeker gibi olsun.

BÜTÜ dedi ki...

sanırım tam bir çimen yeşili çok hoş durmuş canım :)

sevda s. dedi ki...

Yine çok güzel bir renk Özge'cim :)

j.d. dedi ki...

Çok beğendim bu rengi, görürsem alıcam hemen :)

Çok güzel bir pazar günü geçir canımm, öperim kocaman :)

justuntitled dedi ki...

Deep beauty deyince akla neden yesil ve mavi geliyo diye sormaya gerek yok yani hiç :)

özge dedi ki...

kovakadını,keşke öyle olsaydı ama öyle olmadı malesef:(

bütücüm evet çimen yeşili :)

sevdacım,beğenmene sevindim:)

j,d mutlaka al canım:)

justin:)))

Unknown dedi ki...

Yeşil ojeyi ben de çok severim özge'cim hele pembe bir kombinle pek yakıştırırım :) bu ton da pek güzelmiş tam celtics yeşili süper ;)

Tatlım Armani Glamour Tote Bag giveaway'imize katılmak istersen tık tık:

BeTwin Us
;)