22 Haziran 2011

Avon Kiraz Çiçekli Saç Maskesi....

Avondan uzun zamandır bir şey almıyordum. Birçok ürününü beğenmiyorum çünkü. Fakat ruj ve saç ürünlerini beğeniyorum. Bu maskede geçen ay çıkmıştı.Arkadaşım alalım deyince hadi alalım dedim. İyikide almışım. Çok hoş bir kokusu var,şişeside süt şişesi gibi:) Son bir haftadır kullanıyorum yumuşacık yapıyor saçlarımı. Duş sırasında sürüp 5 dakika bekletiyorum ve duruluyorum. Eksi yönü yok diyebilirim. 

 Maske 200 ml ve şuan fiyatı 5 tl. Ben çoktan yedekledim bile. Almayı düşünüyorsanız yakında fiyatı artar benden söylemesi:)

8 yorum:

sevda s. dedi ki...

Şişesi çok hoşmuş gerçekten de :)

Krnc dedi ki...

Saç dökülmesine de iyi geliyor mu acaba :))

özge dedi ki...

sevdacım,şişe bana sütü hatırlatıyor:)

krnc,keşke o sırunuda çözebilse:) sadece yumuşatması ,nem vermesi bile almak için yeterli canım:)

Krnc dedi ki...

Benim saçlarım zaten kedi tüyü gibi yumuşacık:)) ve tepeme yapışıyorlar genelde :p
ama stresten dolayı dökülmesini engelleyemedim bir türlü.bioxin,vichy kutu kutu kullandım ,sadece bir parça iyi geldiler:)
Teşekkür ederim:)

özge dedi ki...

krnc,benim arkadaşımında öyle saçları ve en iyi bioxin geldi dedi,diğer kullandıkları işine yaramadı. Zaten vichy nin güneş kreminden ve bir iki ürününden başkası bişeye yaramıyor:(

Krnc dedi ki...

Aslında Dr.İbrahim Saraçoğlu'nun saç dökülmesi için önerdiği kürler var,üşenmesem onlardan yapıcam ve iyi geleceğine de eminim.Ama üşeniyorum:))
Çünkü bazı kürlerini denedim(daha doğrusu annem yaptı)sonuç aldım.Sanırım en son üşengeçliği bırakıp onları uygulıycam:)

bahar tuz dedi ki...

hemen gittim aldım bi tane:)

özge dedi ki...

velvety,güzel günlerde kullan sende,beğeneceğine eminim...