20 Haziran 2011

Ruj için makyaj:)

PC de kalmış bir makyaj fotosu. Bugün böyle değildim ama ekliyim dedim:) Hatırlıyorumda bu makyajı sırf Maybellıne 422 Coral Tonic rujumu kullanabilmek için yapmıştım:) Oldukça belirgin bir renk olduğu için sade bir göz makyajıyla kullanmak gerekiyor. Bende kuralıma uyup böyle bir makyaj yapmıştım:)


Normalde biraz daha turuncumsu bir ruj,resimde sanırım ışıktan açık bir renk gibi çıkmış...



Yaklaşık bir yıl olmuştur aldığım,daha 3 kez ancak kullanmışımdır. Aslında değişik ve güzel bir renk ama nedense elim çok gitmemiş bu ruja...



MAYBELLINE  422- CORAL TONIC




10 yorum:

sevda s. dedi ki...

Herzamanki gibi çok güzelsin, çok yakışmış rujunda :) Ben pembemsi gibi görüyorum dudağında.

Madam Makyaj dedi ki...

Çok güzel olmuş...422 tam yaz rengi!

özge dedi ki...

sevdacım,o senin güzelliğin:)pembe - turuncu arası ilginç bir rek:)

madam makyaj,beğenmene sevindim,kesinlikle yaz rengi:)

Did Dans La Mode dedi ki...

Tatlım bu ürünlerin hepsi hikaye sende bu güzellik olduktan sonra ne sürsen yakışır mucks :)

senem dedi ki...

rujun rengi çok tatlı olmuş bayıldım :)

allığında çok güzel duruyor yüzünde

özge dedi ki...

did,çokkkkk teşkür ederim:)çok naziksin ama senin güzelliğinin yanında adı olmaz gerçekten,biliyorsun çok beğeniyorum seni:)

ssdesign, sağol canımcım,allığım flormarın 2 li olanı,yarısı şeftali yarısı kahve olan:)

j.d. dedi ki...

ne kadar yakışmış sana bu ruj, bende hiç böyle durmamıştı :))

özge dedi ki...

j.d,çok teşekkürler canım:)

BÜTÜ dedi ki...

Sana coral tonlari cok yakistiriyorum, yine cok güzelsin,seviyorum senin makyaj postlarini:)

özge dedi ki...

bütücüm,çok teşekkkür ederim.sizler beğendiğiniz sürece makyaj postlarına devam:)