27 Haziran 2011

Vaselıne dudak bakım stiği...

Vaselıne dudaklarımızı düşünüp bakım stiği üretmiş,sağ olsun güzelde olmuş:) Çilek,kakao ve aloe veralısı vardı. Aslında denemeden duramadığım için üçünüde almak istedim. İyimi kötümü bilmediğim için ilk önce aloe veralısını tercih ettim. Oldukça güzel. Tbs balmlar kadar nem vermesede  nıvea sticklerden çok daha iyi bence. Yağlı bir his bırakmıyor. Şekerli gibi bir tadı var:)

Keşke bu resimdeki kadar dolgun dudaklarım olsa:)

Çileklisini almayı düşünmüyorum fakat kakaolusunu merak ediyorum...

6 yorum:

sevda s. dedi ki...

Özge'cim ben olsaydım ilk kakaoluyu ya da çilekliyi alırdım :)

özge dedi ki...

sevdacım,çilekli her markada var diye almayı düşünmedim. Kakaoluda çok yapış yapış olur diye düşündüm :) ne alakaysa:)

onorr dedi ki...

Ben de kakaoluyu merak ettim şimdi :)

özge dedi ki...

onurrr,aloeveralısı bile şeker tadındaysa kakaolusu süperdir:)

onorr dedi ki...

alıcam Watsons'a gidince. :)

Adsız dedi ki...

kakaolusu varr bende ama kuru dudaklari nemlendirmiyor