3 Haziran 2011

Bugünün Makyajı:)

Bugün çok sevmesemde saçlarımı açık bırakmayı tercih ettim. Gerçekten toplu saç hastasıyım sanırım ben. Gün boyu o kadar bunalıyorum ki açık saçla:) Saçlar açık olunca göz makyajını koyu sevmiyorum . Toplu saçla koyu göz makyajına bayılıyorum.

Gümüş grisi metalik ve çok açık renk tercih ettim. Böylece hem saçlar yoğun hem makyajım yoğun olmadı:))


Too Faced Allık gerçekten çok çok hoşuma gidiyor. Yanağımdaki duruşuda böyle oldu. Pembe ve bronz karışımı çok güzel bir renk....

Şeker pembesi she marka rujum. Aslında she nin her rengini almıştım. Diğer renklerini çok sevmediğim için dağıttım. Sadece bu rengi kendime bıraktım.


Kullandığım ürünler:


Maybellıne köpük concealer - Oriflame kapatıcı - Loreal Roll on fondoten


Dior 5 li far - Loreal Double Extensıon Maskara


Too Faced Pink Leopared Bronzer - She ruj.....


Ben yarın çalışıyorum ama herkese güzel haftasonu diliyorum:))

12 yorum:

itsbea dedi ki...

canım benimm ne güzel olmuşsun öyleya..maaşallah diyim:)saçların açık oluncada çok yakışıyor ama dediğin gibi gün içinde açık saçla dolaşmak zor olur herhalde:)too faced bende rengini böyle vermemişti biliyomusun, highlighter gibi durmustu allık gibi diil.senin tenin benimkinden açık diye galiba sen allık olarak kullanabilmişsin.nefis olmuş:)

busesinem dedi ki...

canım ya açık saç sana çok ama çok yakışıyor,arasıra açık bırak bence,makyajında çok güzel olmuş.

sevda s. dedi ki...

Bence de o güzelimm saçlarını sık sık açmaslısın, tabi tercih meselesi de :) Yine çok güzel olmuşsun. Too faced ine de bayıldım.:)

BÜTÜ dedi ki...

Acik sacla ne güzel olmussun,makyajinida cok begendim

özge dedi ki...

itsbeacım,o senin güzelliğin.Her nekadar blogunda göremesekte ne kadar güzel olduğunu ben gördüm ve biliyorum:) too faced bende sadece allık olarak kullanılabiliyor:)


busesinem, çok teşekkürler,tavsiyeni dinlicem:)

sevdacım , teşekkür ederim canım:)

bütü,senin güzelliğinin yanında adımı olur:)) beğenmene sevindim canım:))

Hedonist Queen dedi ki...

açık saç çok yakışmış bence daha sık kullanmalısın :)
makyada da bu renkler çok yakışıyor sana pembe ruj :)

Junkhead dedi ki...

Adaşım ,saçlar açık harika olmuşsun ! Kesinlikle daha sık böyle aç saçlarını ,gerçi sıcaklar da geldi insan çok bunalır . Bir de bunu diyen benim gibi saçını sürekli toplayan hiç açmayan biri :D

özge dedi ki...

hedonist,teşekkür ederim canım:)pembe ve kırmızı ruju seviyorum:)

adaşım,beğenmene sevindim:)sıcaklarda hiç duramam bu şekilde:)

Kepslok dedi ki...

kepslok bunu beğendi:)açık saçlar gzl olmuş rengi de gzl.Allığı nerde bulabilirim?Yüz temizleyici olarak ne kullanıyorsun daha dogrusu nasıl temizledigini ve neler kullandıgını yazan bir post yapar mısın?

özge dedi ki...

kepslok,teşekkür ederim canım:)allığı sephorada bulabilirsin. Ben yüzümü oldukça ayrıntılı temizliyorum,kullandığım ürünler dönem dönem değişiyor yakında hazırlıycam postu öpüyorum:)

SvGLove dedi ki...

Saclarini ilk kez acik goruyorum canim ve cok begendim! Upuzunmus;)
Leopar alligi cok sevdim, sadece goruntusu icin bile alabilirim. Nerden alabilirim peki;)
Bir de roll-on fondoten nedir? Ilk kez sende gordum sanirim;)

özge dedi ki...

sevgicim,evet genelde toplu saçlarım:)leoparı tr de sephora satıyor canım,rollon fondoten badana yapar gibi bir hareketle çok kolay sürülüyor,baya oldu çıkalıda çok tutulmadı sanırım,yakında onunla ilgili post hazırlıcam:)