19 Haziran 2011

Pastel Supergloss...

Pastelin çiçeği burnunda glossları Superglosslar. Pasteli yerli markalar arasında ayrı  seviyorum:) Ten ürünlerini değilde ruj-gloss-far gibi ürünlerini seviyorum. Bu yeni glossları da oldukça ışıltılı,oldukça güzel. 5 renginin arasından bu iki rengi seçtim. Diğerleri kırmızıydılar. Hatta kahve-kırmızı arası renklerdi. Biliyorum bu ikisinin renginde de çok glossum var ama çok kullanıyorum bu renkleri:)

Soldaki 50 numara - Sand rengi ( bayıldım ) Sağdaki 51 numara Pınky



Bu arada bu iki ojenin burda ne işi var derseniz Rossmannlarda Supergloss alana oje hediye ediyorlar. Hemde istediğiniz renkleri seçebiliyorsunuz. Ben bu iki rengi seçtim. Soldaki 129 - Sağdaki 98 . 129 bende zaten vardı ve çok seviyordum yedeklemiş oldum:)









4 yorum:

sevda s. dedi ki...

Glosslara bayıldım, sana da çok yakışmışlar. Alttakini daha bir sevdim :)

özge dedi ki...

sevdacım,teşekkür ederim. Çok güzeller ya bende çok sevdim. Açık renk olan zaten siyah farla yada lacivert farla güzel olur,alttaki tek başına albenili:)

Unknown dedi ki...

51 bende de var çok şirin rengi. pırıltıları da abartı değil. gloss sevmeyen insanım ama tatilde hep bunu sürdüm.

özge dedi ki...

dofacım,erkenden tatile gittin sanırım,glossunu kapıp:) ben yeni gördüm bu glossları daha,geç bile kalmışım demek:)