26 Haziran 2011

Cumartesi makyajı....

Cumartesi günü yaptığım günlük bir makyaj sizlerle:) Dün ekleyemedim,oldukça yorgundum. Kullandığım ürün fotolarını çekemedim. Merak ettiğiniz olursa yazarım hemen...



Bronzer biraz fazla mı diyebilirsiniz,ama ben böyle seviyorum:) Yani bronzer süreceksem gözaltlarım aydınlık yanaklar koyu olmalı:)

Maskaram Lorealin bazlı olan maskarası,çok seviyorum bu maskarayı,bazındanmı bilmiyorum ama istediğim sonucu veriyor...


nude rujlar favorim.....

Herkese güzel pazarlar diliyorumm.....

6 yorum:

sevda s. dedi ki...

Çok güzel olmuş, yinee. Saçlarda sarılmış sanırım, saçlarında güzel gözüküyor. Herhalde ben de senin gibi sürdüğümden bronzer da bir aşırılık görmedim :)

özge dedi ki...

sevdacım,teşekkürler.saçlarımı maşayla yapıyorum ve sprey sıkıyorum gün boyu öyle duruyorlar:) çok pratik geliyor bana maşa çünkü saçlarım dalgalı.

gamze dedi ki...

açık saç çok yakışıyor sana özgecim:) Makyajını da çok beğendm ben:))gözaltı kapatıcısı olarak ne kullandın?

özge dedi ki...

gamzecim,sağol tatlım,o senin güzelliğin.Gözaltına Lancome kullandım.Hiçbir zaman almayı bırakmadığım concealerım:)

gamze dedi ki...

özgecim,lancome'u beğenmeyen bir tek ben varım sanırım.rengi de uymamıştı bana,duruşunu da beğenmemiştim acaba tekrar mı denesem:DD

özge dedi ki...

gamzecim,bence dene tekrar,orda hiç belli olmuyor,ben denemeden almıştım:)geçenlerde esteenin çok iyi bir concealerını denedim,kız süremedi resmen ya berbat durdu,bir arkadaşımda kendim sürdüm ve çok beğendim.