29 Haziran 2011

Watsons Biralı Saç Maskesi...

Bu maskeler birçok blogda revaçtaydı. Özellikle ballı olanı. Ben biralıdan başlamak istedim. İlk kez aldım. Sürekli kullanmayı düşünüyorum. Ballı,Aloe veralısı ve güllüsü aklımda kaldı aslında. Kınalı ürünleri sevmediğim için almayı düşünmüyorum. Çok ağır bir maske olmasaydı bir çeşidini daha alırdım gitmişken:) Taşımak zor geldi. 


 Sanırım 3 kez kullandım. Saçlarımı baya parlattı,daha hafif yaptı ve elektriklenmesini önledi. Çok beğendim. Bu arada ben maske diyorum ama ürün cila aslında:)

Diğer çeşitlerinden kullanıp önerisi olan varsa bekliyorum:)


15 yorum:

busesinem dedi ki...

maskeni güle güle kullan canım,biralı ve ballı maskelerden kullananlar çok memnun,sende memnun kalmışsın,denemek farz oldu.merak ettiğim biralının kokusu nasıl acaba?rahatsız ediyormu?

Unknown dedi ki...

ben de ballı aldım. cila yazdığını ben de görünce şaşırmıştım. henüz kullanmadım.

senem dedi ki...

aslında bende şöyle bir güzel maske kullanmak istiyorum bunu denemek isterim ama acaba nasıl olur :)

onorr dedi ki...

Yumuşatıyor mu bu canım peki?

sevda s. dedi ki...

Özge'cim, biliyorsun saç ürünlerinden çok çekiyorum, benim de ilk alacağım Watsonsun ürünleri olacak ama sanırım ben Ballıdan başlayacağım. İnşallah sen de memnun kalırsın, o güzel saçların daha da güzel olur :)

özge dedi ki...

busesinem,kokusu yok gibi aslında hiç rahatsız etmiyor,net bir koku alamadım ben,keşke bira koksa dermişimm:)

dofacım,aslında cila bencede,çünkü ilk kullandığımda saç maskesi yapmadan yaptım ve zor açıldı saçlarım. Maske gibi yapmıyor gerçekten.

ssdesign,dene bence fiyatıda çok uygun koskocaman kap 10 tl gibi bişeydi:)

onurcum,direk olarak yumuşatmıyor,ben önce maske kullanıyorum sonra bu cilayı sürüyorum. ikisi bir arada olunca hem yumuşak hem havalı oluyor:)

sevdacım,çok naziksin.. bende bir dahaki gidişimde alıcam ballıdan bu merakla daha fazla bekleyemem:)

onorr dedi ki...

Analdım Özgecim şundan dolayı sordum, benim saçlarım 2 numara yani kısacık. Son günlerde çok denize girdim, saçım ve saç derim sertleşti, şu an keçe gibi.. Ve aşırı derecede kepeklenmeye başladı, deniz suyundan oldu sanırım. Erkek olunca da şampuandan başka saç ürünü bilmiyorum :D Napıcam bakalım :D tavsiyen var mı?

özge dedi ki...

onurcum,böyle birşey almana gerek yok ozaman,saçın sertse mecburen saç maskesi kullanman lazım,ama senin saçların çok kısa bu durumda şampuanın saç derinin etkiliyor demektir. son zamanlarda değiştirdin mi sampuanını?

onorr dedi ki...

tek kullanımlık maskelerden kullandım bir iki tane, biraz iyi geldi gibi. Denizden oldu canım böyle, çok girip çıktım, güneşin de etkisi var saç derim kupkuru oldu ve birden kepeklenmeye başladı, ki siyah ağırlıklı giyinen bir erkek için kepek kabus biliosun :) Şampuanım Elseve, memnunum ondan, sanırım benim onarıcı besleyici bir maskeye ihtiyacım var :(

özge dedi ki...

bencede onarıcı maske kullanmalısın,yada yoğun nem içeren bir maske,elseve kavonozdaki maskeler çok başarılı bence madem şampuanında elseve memnunsun maskesinide deneyebilirsin...

onorr dedi ki...

Watsons'a gidicem bu hafta, ilk işim Elseve maskelere bakmak olucak, bitsin bu işkence artık :) Teşekkür ederim canım, önerin için

özge dedi ki...

elseve in boyalı saçlar için maskesini uzun zaman kullandım,artık çok boya kalmadığı için saçımda kullanmıyorum onu ama onarıcı maske mutlaka kullanıyorum,umarım memnun kalırsın canım,rica ederim:)

Adsız dedi ki...

ben ballısından kullanıyorum,en sevdiğim maskelerden biri oldu :)

özge dedi ki...

luzumsuz,ikincisini ballı alıcam bende sanırım:)

Adsız dedi ki...

kızlar bende de bira özlü saç bakım maskesi var ama ürünü satın alırken sorularıma net cevaplar alamadım korkudan da kullanamıyorum suan. benim sorum su : bu ürünü saç diplerine sürüyor musunuz ? lütfen evet sürülüyor ya da hayır saç diplerine sürülmez sadece saç uclarına sürülür gibi bir yorum yapın işin uzmanları biri evet biri hayır dedi bu nasıl iş anlamadım gercek kullanıcılar yorum yaparlarsa sevinirim.