1 Haziran 2011

Innova M003 Gloss...

Ruj ve Gloss manyağı olduğum için sizlerle paylaşmak istediğim çok ürünüm var aslında. Fırsat buldukça yer veriyorum. Innovanın birçok ürününü seviyorum. Glossları da bunların arasında. Zamanında her rengini kullandım sanırım. Bu pembişte süper bir renk. Işıl ışıl. 


 M serisi fırçalı,fakat diğer serisi aplikatörlü.Onların sürümü daha güzel oluyor. Kıvamıda daha yoğun oluyor. 


Sürünce daha doğal duruyor. Ambalajındaki renkten daha açık renk oluyor.

Sizler Innovayı marka olarak nasıl buluyorsunuz.?

5 yorum:

itsbea dedi ki...

burda makyaj malzemesine rastlamadım zaten ben ama bi yerde satılıyormus galiba.allıgını görmüstüm bi arkadasımda, ortalama bi ürün denebilir.çok çekici gelen bi marka değil bana cnm niyeyse:)

sevda s. dedi ki...

Ben makyaj ürünlerini fazla bilmem de, harika bir yaz parfümü var, bayılıyorum kokusuna.

özge dedi ki...

itsbeacım,banada aşırı çekici gelmiyor tabi:) ama kalite olarak kötü değil. Dediğin gibi heryerde bulunmuyor:(

sevdacım,parfümünü bilmiyorum,merak ettim:)

Kepslok dedi ki...

Bir Ankarali olarak cogu parfumeri tarzi yerlerde rastladgm bi marka fakat daha hic almisligim yok tavsiye eden olursa alirim.Glos gzlmis mesela fiyati da uygunsa neden almayayim bana kotu bi markaymis gibi gelmiyor bi ara reklamlari vardi tv de.parfumu ben de merak ettim bu arada!

özge dedi ki...

kepslok,Ankarada bende birkaç yerden alabiliyorum. Fiyatı 23 gibi hatırlıyorum ben. Farlarıda çok iyi:)