24 Haziran 2011

bitirdiklerim....

Maybellıne köpük concealer: Çok çok sevdiğim hafif yapılı bir concealer. Keşke bitmese dediğim nadir ürünlerden. Yeniden alıcakmıyım,tabiki:) Ben çok açık renk sevdiğim için 02 kullanıyorum. Çünkü bu üründe koyu renk 01 açık renk 02:) Biraz ters yani. Gözaltınızda morluk yoksa sadece aydınlık istiyorsanız,beğenebileceğiniz güzel bir concealer....


Garnier süt: Oldukça uygun fiyata,makyajı çıkarabilen bir temizleyici süt arıyorsanız alın derim. 10 tl gibi bişeydi fiyatı. Merak edip almıştım ,kötüde çıkmadı. Cildimde herhangi bir yanmaya,kaşıntıya,sivilceye yol açmadı,makyajıda çıkardı,karşıma çıkarsa yine alırım:) Tabi ben sütle sildikten sonra mutlaka jel ile yıkıyorum yüzümü...

Deadsea musk: Eczanemin çok överek verdiği bir maske testerı. Deadsea ürünleri bana çok sıcak gelmedi. Sanki eczane ürünü değilde bilmediğim bir markaymış gibi bir çağrışım yaptı:) Bunun üzerine eczacı minik boy verdi. Cildi derinlemesine temizleyen bir maske. Simsiyah:) Alışkın olmadığım için çok şaşırdım,yüzüme sürünce zift gibi durdu:) Durularken de her yer simsiyah oldu:) Fakat cilt gerçekten gıcır gıcır oldu. Vaadi de buydu zaten. Orjınalini alırım büyük ihtimalle ama aciliyeti yok.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu aralar hepimiz bitiriyoruz :)
Maybelline köpüğü bende alacaktım ama piyasadan kaldırıldı canım.Yoksa satıldığını gördüğün bir yerler mi var :)

özge dedi ki...

shaynam,kaldırıldımı ürün olamazzzz:) daha geçen gün gördüm ama ben. Parfümeride. Belki ellerindekileri satıyorlardır...