14 Haziran 2011

Oje alışverişi...

Çatlatma ojeleri Flormarında yaptığını,hatta simlide olduğunu sizlerden duyunca koştum aldım:) Bütün renkleri güzeldi. Fakat elimde olduğundan gümüş ve altın renkte simli olanlarını tercih ettim. Hatta bugün mor ojeye gümüş rengini denedim herkes çok beğendi.



Gitmişken bu iki cici rengide gördüm ve özellikle pembeyi bayılarak aldım:)

Maviyide özellikle üzerine çatlatma mavi ojelerle  sürmek için aldım...


Alıx Avıen ojeleri seviyorum,yapıları çok güzel ve hemen kurumuyorlar. Bu iki rengide parfümeridekiler yeni dedikleri için bakıp aldım. Ne kadar doğru bilmiyorum. Özellikle sağdaki yeşil daha öncede var gibi hatırlıyorum....Yeni yada eski beğendim bu rengi....

5 yorum:

Tirnaklar Fora dedi ki...

250 den sonrakiler yeni cnm bunlar yeni yani bende almıs surmustum

BÜTÜ dedi ki...

cok güzelmis ojeler, sürdügünde fotograflarinida bekliyorum

Junkhead dedi ki...

Adaşım güle güle kullan yeni ojelerini ! ;) Gümüş çatlayan ve gri-mavi tonu Alix'ten bende de var,ama henüz ikisini de denemeye sıra gelmedi :D

sevda s. dedi ki...

Flormarın çatlayan ojelerini uygulamalı da görmek isterizz :)

özge dedi ki...

youknow,söylediğin iyi oldu canım,kandırılmadığıma sevindim:)


bütü,oje swatchları konusunda çok üşengeçim ben sanırım:)ama yapmaya çalışıcam:)


adaşım,bendede sıra gelmeyen oje sayısı çok,gümüşünü görmüştüm senin,mutlaka koyu morla dene:)

sevdacım,aslında sürdüm ama fotolamayı unuttum:)