5 Haziran 2011

bitenler..

Dudak ürünlerini bol bol alırım.Rujları sevdiğim kadar bakım yapan ürünleride çok seviyorum.

 Sally Hansen Dudak Dolgunlaştırıcı krem: Dudakları dolgunlaştırmasada çok güzel bir kokusu var,şekerli sakız gibi. Anında yumuşaklık veriyor dudaklara. Uzun zaman oldu aldığım .Tavsiye edermiyim hayır:)

Nıvea Narlı balm: Kokusu,tadı çok güzel. Ürün çıkar çıkmaz aldım ve severek kullandım. Kırmızılık veriyor.Fakat nıveanın balmlarını çok nemli bulmuyorum ben. Tbs balmların yanında adı bile olmaz:) 




Saç bakımınıda çok severim. Yeni,değişik ürün görünce hemen alıp deniyorum. 


Avon Saç Açısı Sprey : Daha önce yazısınıda hazırlamıştım. Aslında çocuklar için,ama bende kullandım:)  Çok güzel karpuz kokusuna sahip. Duş sonrası ıslak saça sürünce hemen açılıyor saçlar. Artık ambalajı değişti,ama hala avonda var.

Isana Kayısılı Saç Bakım Spreyi : Üzerinde saçları yumuşatır,parlak gösterir yazsada ben bir etkisini göremedim:( Fiyatı çok uygun ama işe yaramadıktan sonra tekrar almamın anlamı yok:(



Ürün bitirdikçe paylaşmaya devam edicem:)

1 yorum:

sevda s. dedi ki...

Yeğenimin Avon Saç Açıcı Spreyini kullanmıştım ben de birkaç kez :) Gerçekten güzel hele kokusu hele kokusu :)