19 Haziran 2011

Çeşitli tokalar...

3 yeni tokam. Eskiden sürüyle toka alırken,artık çok daha seçiciyim. Tıpkı kozmetik ve cilt ürünlerim gibi :) Düşünmeden aldığım nadir ürünlerde olmuyo değil tabiki. Ama mümkün olduğunca seçmeye çalışıyorum. 


Üzerlerine nereden aldığımı yazdım,kotondan aldığım çok kullanışlı. Trendances ise tam yazlık cıvıl cıvıl bir toka. Bershkadan aldığımın altında küçük kıskaç var. Saçımı çok az alıp takabilirim ancak.

Toka tutkum çocukluğumdan beri bitmedi,ablamda tam tersim sanırım 15 li yaşlarından beri saçını hiç toplamaz toka takmaz:) Tokada sevmez. Hatta dışarı çıktığında bakmaz bile:) Siz toka sevenlerden misiniz?

4 yorum:

Adsız dedi ki...

kıskaçlı olanları çok seviyorum ama benim saçım ağır olduğundan tutmuyor:))
bide ben saçımı özellikle tepeden topladığımda saç diplerim fena ağrıyor.o yüzden çoğu zaman sadece süs niyetine tokalar takıyorum.
ama evet bende toka sevenlerdenim:))

özge dedi ki...

shaynam,benim saçım fönlüyse toplanıyor kıskaçlılarda dalgalıysa imkansız tabi:)Topuz yada gergin kuyruk yapınca saçımı eve döndüğümde biraz acıyor saç diplarim. Tokayı çıkarınca ferahlıyor:)

sevda s. dedi ki...

Tokalara, taçlara bayılıyorum, Ben bu aralar minik kıskaçlıları seviyorum, tepede ''Taşdevri'' topuzu yapıp minik kıskaçımı takıveriyorum.

özge dedi ki...

sevdacım bende severim o modeli:) çok rahat oluyor...