21 Haziran 2011

Elseve Gece Bakımı...

Saçlarım nemini çoktan kaybettiği için son 4-5 aydır saç bakım ürünlerine sarmış durumdayım. Annem John Frieda nın gece serumunu kullanıyor ve çok memnun. Önce onu alıyım dedim,sonra markette gezerken Elseve in gece serumuna denk geldim. Bir ara dove almıştım,hatta onunla ilgilide bir post hazırlamıştım,memnun olduğumu söylemiştim ve halada memnunum:) Elseve mi dove mu derseniz sanki elseve ağır basar gibi geliyor ama dove beklediğimden çok daha iyi bir performans sergiledi.

İşte bu güzel ürün,oldukça büyük 2 aydır kullanıyorum sanırım. Dove ile dönüşümlü, daha yarısına bile gelmedi ki ben deli gibi ürün kullanırım.Elimin ayarı hiç yoktur:)Kesinlikle yağlı bir his vermiyor. Saçları ağırlaştırmıyor ve yumuşatıyor.

6 yorum:

sevda s. dedi ki...

Şampuanını kullanmıştım aynı serinin hiç memnun kalmadım, aslında bu ara çok korkuyorum saç bakım ürünü almaktan, yine kötü çıkacak diye :(

busesinem dedi ki...

özgecim,bende bu serinin şampuanını yeni aldım,daha bir kere kullandığım için iyimi kötümü pek birşey anlamadım canım ama bu ürünü ilk defa görüyorum,saça sıktıktan sonra fön makinası,düzleştirici falan kullanılabiliyormu yoksa bir süre saçta bekletmek mi gerekiyor?Daha önce gece serumu kullanmadığım için bunları merak ettim.

özge dedi ki...

sevdacım,şampuanından 3 tane sanırım bitirdim memnun kaldım:) keşke seninle ev arkadaşı olsaymışız,sürekli sana iyi gelen bana bana iyi gelen sana iyi gelmiyor:) birbirimize verirdik:)

busesinem,tam yatarken sürüp iyice yedirip saçıma öyle yatıyorum,üzerine fön maşa yapmıyorum. fönden önce glıss ın bir ürününü kullanıyorum ben. Bu gece serumu olduğu için direk yatmak gerekiyor.Bu arada yastığa falan bulaşmıyor:)

gamze dedi ki...

gule gule kullan canım.ben de gece serumunu aldım dove'un, umarım memnun kalırım sac uclarım baya kurudu cunku

özge dedi ki...

gamzecim,umarım beğenirsin,benimde saç uçlarım çok kötü diye kullanıyorum:(

Adsız dedi ki...

lorealin bir çok ürünü benim saçımı apırlaştıyor kafama yapışıyor resmen saçlarım ama bir tek bunu seviyorum :)