7 Haziran 2011

Bugünün Makyajı:)

Bugün uzun süredir kullanmayı unuttuğum Lancome farımı kullandım. Aslında çok seviyorum bu farı.Nedense gözüme hiç takılmadığından sürmek aklıma gelmiyordu.Yine günlük bir makyajla  karşınızdayım:)











Kullandığım ürünler :


Lancome concealer - Mac Pudra - Maybellıne Fondoten



Lancome 4 lü Far- Pastel Göz Kalemi - Maybellıne Maskara



Maybellıne Allık - Yves Rocher Dudak Kalemi - Barbara Bort Gloss


Bu ürünlerden en sevdiklerim : Lancome far-Lancome concealer - Mac pudra ve yr dudak kalemi.

11 yorum:

Junkhead dedi ki...

Adaşım bayıldım bu makyajına !! Göz makyajın çok yakışmış ama artık orjinal göz rengini de görelim ya özledim valla o güzel göz rengini :))

SvGLove dedi ki...

Mac Fix Pudra ya! Ustune tanimiyorum!
Yine piril piril bi makyajla burdasin canim;)

gösde dedi ki...

çok güzel olmuş bu makyaj :) allık çok yakışmışş
seni böyle süslü gördükçe kendimi çok paspal hissediyorum her günüm, göz makyajı adına, sadece eyeliner ve rimelle geçiyor :D

özge dedi ki...

adaşım,çok teşekkür ederim.haklısın uzun süredir bu renk lens takıyorum.çokta seviyorum.yeşilide seviyorum tabiki:)en kısa zamanda göreceksin:)

sevgicim,ben çok geç başladım fix pudraya,yıllardır neden kullanmamışım diye sinir oldum kendime. güzel sözlerin için teşekkür ederim:)

gözsdecim,senin kendi güzelliğin yeter,dudakların gözlerin okadar güzelki tek rimel ve ruj bile yeter sana:)

itsbea dedi ki...

özgecim süpersin!!

BÜTÜ dedi ki...

cok güzel olmus makyajin, her gün koy böyle resimlerini, zevkle takip ediyorum.

özge dedi ki...

itsbeam,mersi:))

bütücüm,beğenmene sevindim canım,takip etmenede:) mümkün olduğunca hazırlamaya çalışıyorum,ürünlerin uygulandıktan sonra nasıl durduklarınıda göstermek için iyi oluyor...

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

çok tatlı çok hoş olmuş cnm ;)

özge dedi ki...

myprincess,çok teşekkürler:)

gsemmm dedi ki...

Canım makyajına bayıldım affinitone un hangi numarası kullandığın?

özge dedi ki...

gsemmcim teşekkür ederim.bendeki en açık rengi ıvory....