28 Haziran 2011

Deborah cicileri...

Deborah  oldukça çok sevdiğim bir marka. Farları,ruj ve glossları,maskaraları favorilerimden. Sadece, bu markayı satan yerleri çok zor buluyorum. Watsonslardan ve küçük bir parfümeriden buluyorum. Fakat parfümeriye yeni çıkan ürünleri hemen gelmiyor. Birde küçük yerlerden alışveriş yapmak boğuyor bazen:(  Terracotta farları oldukça kalıcı. Sanırım tüm renklerini aldım:) 3 tane yeni aldım,3 tanede bende vardı. Yeni aldığım renkler: 

Renkler sıradan gibi dursada hepsi ayrı bir güzel aslında. Özellikle ortadaki 3 lü nün tüm tonları güzel. Bugünün makyajları kısmında oldukça çok rastlayacağınız için swatchlamadım:)

 Bunlarda yeni çıkan farları,bayıldımmmmm. Islak - kuru kullanılıyor. Herbirini ayrı sevdim. Aklımda kalan diğer renkleri yeşil ve grisi.


Bu güzelleri swatchlamadan olmazdı:) En sondaki pembenin pespembe değile lila gibi durması çok hoşuma gitti.

Bütün farları tavsiye edebilirim kıssslarrr. 3lü olanları hep kullanıyorum, yeni çıkan teklilerde inanılmaz güzeller her rengini alabilirsiniz:)

3 yorum:

Junkhead dedi ki...

Canııım güle güle kullaan ! Ben de ara sıra görüyorum bu Deborah'ı,ama hiç yanaşmıyorum :D Fiyatları falan nasıl,hangi markaların ayarında ? Tekli maviş fara ba-yıl-dım !! :)

özge dedi ki...

canımcım,maskaraları falan 40 tl,rujları 35 falan,farlarıda 23-38 arası. Fondotenl 50 tl. Hangi marka gibi desem fiyat olarak max factor ayarında,kalite olarak loreal,max factor gibi markalardan daha başarılı:)

sevda s. dedi ki...

Çok güzel görünüyorlar, güle güle kullan canım.